Membrii echipei Luxoft, dar și oameni din afara companiei, interesați de propria dezvoltare profesională, pot participa la cursurile organizate de compania specializată în servicii de dezvoltare software și soluții IT inovatoare, pentru diverse specializări – de la programare, testare software sau Agile, până la project management sau business analysis.
Training-urile sunt create atât pentru începători, cât și pentru avansați, astfel că fiecare angajat poate să-și dezvolte abilități noi sau să și le îmbunătățească pe cele existente. În acest moment, cursurile se desfășoară online și sunt live, pentru a permite participanților să interacționeze între ei, dar și cu trainerul.
Ele sunt livrate de experți în domeniu sau specialiști de la Luxoft, care sunt deja implicați în proiecte de software development. În acest fel, compania se asigură că atât conținutul, cât și exercițiile sau studiile de caz, sunt bazate pe cele mai noi tehnologii și abordează provocările reale cu care oamenii se confruntă în proiectele lor. Mai mult decât atât, o parte dintre cursuri, precum cele de analiză de business, testare software sau Agile, sunt certificate.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Aceste training-uri sunt disponibile și pentru cei care nu sunt angajați ai companiei Luxoft, dar vor să lucreze la abilitățile lor sau să înceapă o carieră în IT. Calendarul cursurilor și taxele de participare pot fi găsite aici.
În ultimele luni, Luxoft a deschis roluri 100 la sută remote, pentru programatori din toată țara, care vor putea lucra de oriunde din România. Compania își dorește ca, în perioada următoare, să mărească semnificativ procentul de roluri remote permanente, și astfel să poată angaja și mai mulți specialiști IT de pe întreg teritoriul țării. Lista completă a posturilor disponibile poate fi vizualizată pe site-ul de cariere Luxoft. În ianuarie, Luxoft a semnat Carta Diversității. Astfel, compania își ia angajamentul să continue investiția în proiecte de diversitate, incluziune și egalitate la locul de muncă.