Cererea de specialiști în contabilitate și salarizare s-a dublat în 2021. Accace România va recruta cel puțin 30 în 2022

Potrivit Accace România, una dintre principalele companii de consultanță de afaceri și externalizare servicii din Europa Centrală și de Est, cererea de recrutare a specialiștilor în contabilitate și salarizare s-a dublat, în 2021, comparativ cu anii precedenți.

Dacă în ultimii patru ani media specialiștilor în domeniu care se alăturau companiei era de 22, în 2021 au fost angajați deja 45, fără a acoperi necesarul previzionat pentru acest an. Pentru anul viitor, compania vizează angajarea a 30 de noi specialiști în contabilitate și salarizare și își va mări astfel echipa cu circa 40 la sută.

Principalele cauze ce au generat creșterea cererii de recrutare sunt dezvoltarea activității clienților din portofoliul companiei, care a determinat o mărire a volumului de muncă față de anii precedenți, creșterea numărului de clienți noi pe segmentul de consultanță și fluctuația personalului înregistrată la începutul anului.

Datele analizate de Accace arată că există o criză la nivelul rolurilor de Senior (specialiști cu peste cinci ani de activitate în domeniul consultanței), posturi ce necesită o experiență solidă și o serie de competențe esențiale. Majoritatea industriilor se confruntă cu o criză în ceea ce privește recrutarea, având în vedere nesiguranța angajaților de a face o schimbare pe plan profesional în contextul actual și dorința angajatorilor de a depune toate eforturile pentru a mări gradul de retenție a angajaților și de a veni cu o contra-ofertă în momentul în care aceștia se îndreaptă către o altă companie.

Cele mai întâlnite așteptări ale angajatorilor într-un proces de recrutare de contabili se referă mai ales la gradul de proactivitate și la orientarea angajaților spre învățare și perfecționare. În funcție de poziția din companie, angajatorii pun accent și pe pregătirea teoretică, experiența anterioară și deținerea mai multor competențe digitale sau de comunicare. Angajații sunt interesați în special de oportunitățile de dezvoltare profesională, pachetul de beneficii, posibilitatea de a avansa în carieră, programul flexibil, dar și de cultura feedback-ului sau de un mediu de lucru plăcut.

“Pentru a oferi o stabilitate în echipe, atât în contextul pandemiei, cât și post-pandemie, este important să acordăm o atenție sporită nevoilor individuale ale angajaților. Fie că vorbim de ajustarea grilelor salariale, de oferirea de traininguri pentru dezvoltarea profesională sau de modelarea unei culturi organizaționale care să le întărească propriile valori, angajații trebuie să se simtă sprijiniți constant la nivel personal și profesional”, spune Marina Din, HR Specialist Accace România.

Accace România se află în plin proces de recrutare de specialiști și are mai multe posturi disponibile în companie. Cele mai multe sunt poziții de middle-experience, precum rolul de Accountant (contabil) și Payroll Accountant (specialist salarizare și HR admin), unde este necesară o experiență în domeniu de minimum trei ani.

Compania vizează și poziții de Junior în echipa de contabilitate și în cea de salarizare și HR, și le oferă șansa tinerilor candidați să se dezvolte profesional fără o experiență anterioară în muncă – doar cu studii de profil și cunoașterea limbii engleze. Un focus aparte îl constituie rolurile de Senior (peste 5ani experiență), mai exact Senior Accountant și Senior Payroll Accountant, pentru care compania urmărește abilități de coordonare ale unei echipe.

Printre beneficiile oferite de companie se numără posibilitatea de a lucra remote, bonus anual în funcție de performanță, flexibilitatea programului de muncă, traininguri interne sau susținere financiară pentru diverse certificări și alte beneficii extrasalariale.

Posturile disponibile la Accace România pot fi găsite aici.

DESPRE ACCACE ROMÂNIA

Cu experiență în externalizare și consultanță acumulată în cei 15 ani de la înființare, oferă aceste servicii la nivel mondial, prin cele nouă sucursale proprii în Europa și Africa, inclusiv două asocieri de tip joint venture în Africa de Sud și Marea Britanie. La nivel de grup, dispune de experiența a peste 700 de specialiști în gestionarea proiectelor de BPO multi-country.

Prezentă pe piața locală din 2007, Accace România oferă servicii de contabilitate, raportare, salarizare, administrare de personal, și consultanță fiscală, corporate și juridică, printr-un cabinet de avocatură afiliat. Propune și soluții tehnologice noi, pentru a susține și a îmbunătăți aceste servicii, soluții dezvoltate la nivel global și adaptate în funcție de specificul clienților locali.

Pe plan internațional, Accace operează ca Accace Circle, o comunitate de business formată din consultanți și furnizori de servicii BPO. Acoperă aproape 40 de locații prin cei peste 2.000 de profesioniști, sprijină peste 10.000 de clienți, în mare parte companii locale și internaționale din Fortune 500, și procesează cel puțin 170.000 de fluturași de salariu lunar, la nivel global.

Articolul anterior

Steven van Groningen părăsește Raiffeisen Bank România, după 20 de ani. Zdeněk Románek, noul CEO

Articolul următor

Lucian Bute, în Panteonul sporturilor din Québec

Articole din aceeași categorie
Total
8
Share