CGS, liderul pieței locale de Business Process Outsourcing, extinde aria de recrutare la nivel național

Computer Generated Solutions (CGS) România vizează extinderea echipei prin angajarea de noi colegi pe poziții remote din orașe în care compania nu are centre de suport.

CGS continuă să recruteze în orașele în care are prezență, dar extinde căutările în toată țara. “Ultimul an ne-a învățat că flexibilitatea și adaptarea constantă la contextul pieței pot fi factori diferențiatori pentru susținerea și dezvoltarea business-ului. 2020 ne-a demonstrat și că sistemul de lucru remote are o serie de avantaje majore și, în ciuda diminuării interacțiunii dintre colegi, calitatea și productivitatea muncii lor nu este afectată. Din acest motiv, am început deja recrutarea din noi zone din țară, care implică muncă exclusiv de la distanță”, declară Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

În ultimul an și jumătate, CGS România a continuat să se extindă activ prin preluarea de proiecte noi de la companii locale și internaționale. La fel ca și alte firme de pe piață, compania are nevoie de noi talente și este în căutarea de noi angajați, în cele șapte centre de suport din București, Brașov, Sibiu, Târgu Jiu, Miercurea Ciuc, Constanța și Galați, dar și din orice zonă a țării.

“Targetăm zonele apropiate orașelor în care noi activăm cu centre de suport, dar și zone din întreaga țară. Vizăm angajarea de colegi noi cu bune abilități de comunicare și background tehnic și financiar, fără ca asta să reprezinte un factor decident, pe poziții de reprezentanți relații clienți, back office, suport tehnic și specialist pe active financiare. Aceste posturi presupun, în primul rând, cunoașterea unei limbi străine, în principal engleză, franceză, italiană, spaniolă, germană sau orice altă limbă europeană, dar și abilități de comunicare, flexibilitate și spirit proactiv. Cunoștințele de operare pe calculator sunt necesare, pentru că orice job la CGS se desfășoară prin intermediul acestuia. Amabilitatea este foarte importantă – așadar, people skills joacă un rol esențial în procesul de selecție”, spune Country Manager-ul CGS România.

Interviurile pe care le vor susține candidații pentru pozițiile remote se vor realiza de la distanță. Ei vor parcurge în același mod și sesiunile de training. Ulterior, vor primi echipamentele de lucru direct în orașele în care locuiesc.

DESPRE CGS (COMPUTER GENERATED SOLUTIONS)

Compania americană este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de BPO din lume. Prezentă din 2006 pe piața din România, furnizează servicii în 18 limbi străine, pe plan local, și are centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu Jiu, Miercurea Ciuc, Constanța și Galați.

Cei circa 4.000 de angajați interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din SUA sau Canada. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii din telecomunicații, IT, banking, asigurări și retail.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share