Compania românească Life is Hard a fost desemnată National Winner la ediția 2017-2018 a European Business Awards (EBA) și va reprezenta România în finală, la categoria The Award for Innovation.
European Business Awards premiază performanța, inovația și etica în business, iar la ediția de anul acesta au candidat 2.898 companii din 34 țări. România a participat cu 105 candidați. „Susținem, de mai mult de zece ani, transformarea digitală a companiilor, și folosim tehnologia ca pe un tool de creștere a comunității de business. Din 2017, suntem implicați și în dezvoltarea proiectelor Smart City, și furnizăm mai multe aplicații ce vor ajuta generațiile următoare să trăiască în orașe inteligente, cu sustenabilitate crescută. Toate demersurile noastre sunt concentrate către a crea viitorul în România și suntem mândri că putem contribui, prin prezența noastră la EBA, la punerea României pe harta inovației din Europa”, spune Erik Barna (foto), CEO și fondator Life is Hard.
În cadrul procesului de jurizare EBA, sunt desemnați câștigători naționali pentru fiecare țară participantă, iar în finală sunt premiate cele mai performante 12 companii din Europa, la nivel de inovație, implicare socială și dezvoltare de business. „Faptul că Life is Hard deține statutul de National Winner pentru România este o confirmare a leadership-ului companiei. Acest statut este o recunoaștere a valorilor precum succesul, etica și inovația, și se acordă doar celor mai bune companii din Europa”, declară Adrian Tripp, CEO al European Business Awards.
În 22-23 mai, Life is Hard va participa la runda finală de jurizare, la Varșovia, și la Sumit-ul de business, respectiv Gala în cadrul căreia vor fi anunțați oficial câștigătorii din 2018. The European Business Awards se află la a XI-a ediție, iar scopul său principal este acela de a susține dezvoltarea unei comunități de business puternice în Europa, prin recunoașterea și promovarea excelenței în afaceri.
Life is Hard este prima companie românească de software listată la Bursa de Valori București – piața Aero. În noiembrie 2017, a lansat suita de produse pentru Smart City, în cadrul programului Alba Iulia Smart City. Ea a cuprins Donez450.ro (proiect online, național, ce-și propune să faciliteze procesul de donare de sânge prin intermedierea comunicării dintre centrele de transfuzie de sânge și potențialii donatori), PediTel (Call Center pediatric pentru părinți), CityHealth (platformă prin care cetățenii pot sesiza autorităților locale probleme din oraș și pot primi informări din partea autorităților locale), CityParking (platformă pentru managementul inteligent al locurilor de parcare), OKEY.ro (platformă pentru administrarea eficientă a afacerilor) și CityAlert (aplicație ce transmite alerte către cetățeni, dacă situații meteorologice sau naturale perturbă funcționarea normală a orașului – închideri de străzi, lucrări, evenimente într-o anumită zonă din oraș).
Participarea Life is Hard la acest proiect este o urmare a Protocolului de colaborare cu Primăria Alba Iulia, semnat prin intermediul Cluj-IT, cluster în care compania este membră din 2014. Life is Hard a fost fondată în 2004 și face parte din Grupul de companii APS, condus de antreprenorul clujean Cătălin Chiș.