Valoria, companie care oferă servicii de training, consultanţă şi executive coaching, are obiective ambițioase în 2019. După ce, în 2018, a înregistrat o triplare a cifrei de afaceri, Valoria țintește păstrarea aceluiași ritm susținut de creștere și în acest an.
Cu o experiență cumulată în training și consultanță de peste 75 de ani, în proiecte derulate în țară și în străinătate, echipa de experți de la Valoria a colaborat, în 2018, cu companii cu o cifră de afaceri cumulată de 500 milioane de euro. Prin diversificarea serviciilor de training și consultanță, creșterea numărului de clienți și valorificarea oportunităților de pe piață, compania vrea să fie un jucător puternic pe segmentul serviciilor adresate echipelor de conducere ale companiilor din România.
În 2019, Valoria va lansa un produs de training destinat perfecționării abilităților echipelor de management, numit Key Performance Factor. Adresat managerilor din companiile antreprenoriale și multinaționale, Key Performance Factor se remarcă prin experiența excelentă de învățare, conversia rapidă și aplicabilitatea practică, dar mai ales prin aportul direct la creșterea performanței echipei.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
„Vedem un interes tot mai mare în companiile antreprenoriale din România pentru pregătirea angajaților. Companiile multinaționale au procese de training structurate, aliniate obiectivelor de afaceri și celor de carieră ale angajaților. Dar în ultimii ani am observat și în companiile antreprenoriale atenția pentru a structura mai clar procesele de pregătire și dezvoltare (Learning & Development). În acest context, Key Performance Factor este un produs de training ce se pliază excelent pe nevoile de evoluție ale echipelor de manageri din companiile din România”, spune Elena Badea, Managing Director, Valoria.
În 2018, Valoria a realizat și lansat nouă studii relevante pentru mediul de afaceri local. De la Barometrul digitalizării în companiile din România, la studiul Tendințe și provocări în HR sau la Barometrul centrării pe client, toate cercetările au devenit repere importante pentru oamenii de afaceri, deoarece le oferă informații pentru a înțelege modul în care evoluează mediul de business local. În 2019, compania își propune să continue realizarea de studii, pe temele deja tradiționale, dar și pe unele noi. „Ne-am bucurat să aflăm, din interacțiunile cu clienții noștri, că programele de training livrate de echipa Valoria au contribuit la creșterea eficienței angajaților cu 55-70 la sută și la creșterea loialității acestora față de organizație cu 80-90 la sută”, arată Elena Badea.
DESPRE VALORIA BUSINESS SOLUTIONS
Este o companie de consultanță, training și coaching. „Misiunea companiei este aceea de a transforma în valoare potențialul echipelor și organizațiilor. Competența, încrederea, inovația și pasiunea sunt valorile pe care echipa Valoria le susține prin tot ce face. Experții noștri cred în oameni și în aspirația lor de împlinire personală și profesională și în dorința lor de a-și accelera potențialul. Membrii echipei Valoria sunt implicați în proiecte de mentorat, de business coaching și de susținere a antreprenoriatului și educației antreprenoriale în România”, precizează Elena Badea.