Conferința ESG:ro: Cum ne ajută indicatorii ESG să asigurăm stabilitatea organizației pe termen mediu și lung și care sunt provocările ce apar în aplicarea acestor standarde?

ESG (Environment, Social & Governance) a devenit un subiect tot mai relevant în peisajul economic global în ultimele două decenii.

Cu toate acestea, abia în ianuarie 2023, directiva CSRD a intrat în vigoare și oferă statelor membre ale Uniunii Europene un termen de 18 luni pentru a o implementa în legislația națională. Din 2024, companiile cu o cifră de afaceri de peste 40 de milioane de euro și/ sau active totale mai mari de 20 de milioane și/ sau peste 250 de angajați vor fi obligate să raporteze rezultatele lor în ceea ce privește sustenabilitatea. Întreprinderile mici și mijlocii, listate pe piețele reglementate din UE, vor avea termen până la 1 ianuarie 2026, pentru a se conforma cerințelor de raportare.

Pe parcursul acestui proces, a devenit tot mai evidentă necesitatea unui standard internațional unitar pentru companii, care să le ofere o orientare clară. Importanța raportării non-financiare în crearea de valoare pe termen mediu și lung a devenit tot mai evidentă, depășind simplele aspecte legate de conformitate. În plus, standardele ESG contribuie la înțelegerea mai profundă a organizației și a rolului său în economia globală. Ele implică o planificare mai eficientă a investițiilor pe termen lung, reducerea costurilor la energie și resurse, optimizarea proceselor, creșterea loialității clienților, creșterea valorii brandului și îmbunătățirea accesului la resurse.

ESG:ro abordează toate aceste aspecte-cheie ale sustenabilității și valorii pe termen lung în afaceri. Aflată la prima ediție, conferința organizată de BusinessMark se va desfășura pe 26 mai, în format in-person, la Radisson Blu Hotel din București, dar va avea și o componentă virtuală, oferind participanților posibilitatea de a se conecta de oriunde.

Vor fi prezenți, în calitate de speakeri:

  • SPECIAL GUEST: Sotiris Pastras, Sustainability & Corporate Responsibility Manager, APIVITA
  • SPECIAL GUEST: James Byrne, Founder, BeyondWords – ESG
  • SPECIAL GUEST:  Francesca Bellucci, ESG Director, Sidel
  • SPECIAL GUEST: Katarzyna Chwalbińska-Kusek, ESG & Sustainability Lead, Poland, Associate Director, Savills
  • Sergiu Bazarciuc, COO & Co-Founder, Simtel
  • Oana Stamatin, ESG Chief Officer, CEE & România, Colliers România
  • Carmen Schuster, Director Achiziții și ESG, PORR România
  • Elis Isa-Sipciu, Corporate Affairs and Engagement Director, L’Oréal Romania
  • Teodora Mărăcineanu, Marketing Director, Electrolux România
  • Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
  • Raul Pop, Co-Fondator, vicepreședinte – Coaliția pentru Economia Circulară (CERC), Director Programe – Asociația ECOTECA
  • Ionuț Ruscea, Sustainability Project Leader, Romstal
  • Corina Blănaru, Partener, PKF Finconta ESG
  • Ana Nicolae, Head of Integrated Communications, AVON România și Moldova

Evenimentul va fi moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner BusinessMark, și Gabriel Pătru, antreprenor, președinte IAB Romania, consultant în sustenabilitate.

ESG:ro se adresează unui public format din: CEOs, CFOs, General Managers & Executives, CSR Managers, Sustainability Managers, ESG Specialists, Marketing & PR Managers, Corporate Affairs Managers, antreprenori și specialiști financiari. Reprezintă o oportunitate unică de a explora provocările și oportunitățile asociate cu trecerea către un model de afaceri mai sustenabil.

Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe informații despre eveniment și înregistrare pot fi găsite pe pagina evenimentului sau la adresa office@business-mark.ro.

  • Parteneri conferinței ESG:ro: Electrolux, PORR România, Exploratist, Colliers România, PKF Finconta ESG
  • Suportul tehnic este asigurat de: SCS
  • Partener de monitorizare: mediaTrust
  • Partenerii media ai evenimentului: AngajatorulMeu.ro, Sustenabilitate.biz, SpotMedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, Digital Business, Social Media România, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Global Manager, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Events Online, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorînRomânia, Club Economic, România Durabilă, Economistul, PRwave, Business Voice România, Femei în Afaceri

DESPRE BUSINESSMARK – EVENTS DESIGNED TO MAKE AN IMPRESSION

Din 2013, a organizat 259 evenimente “concept propriu”, 121 proiecte de event management și 69 de evenimente online. A avut alături 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret.  Își propune să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele “concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi, evenimente gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. BusinessMark este alături, pas cu pas, de cei aflați în căutarea unei echipe profesioniste, care să organizeze evenimente B2B. Ei conta pe experiența companiei în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție, și până la optimizarea eficientă a bugetului.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share