Mădălina Filimon, Dragoș Gherman și Cristina Laza sunt cei trei colegi care, din rolul de Retail Store Supporter, oferă sprijin magazinelor JYSK din România prin organizarea de traininguri pentru colegi și prin pregătirea noilor Directori de magazin.
Cei trei au mai multe lucruri în comun: lucrează de mulți ani în JYSK, au fost fie Directori de magazin, fie Directori adjuncți de magazin, au intrat în programul de dezvoltare District Manager Trainee, au personalități deschise, vorbărețe, și le place să întâlnească în fiecare zi mulți oameni.
Călătorii și multe interacțiuni cu colegii
Principala sarcină pe care o au este cea de a pregăti noii Directori de magazine – și pe cei promovați din interior, și pe cei veniți din alte companii. Programul de training al noilor Directori de magazin se desfășoară pe o perioadă de circa trei luni, cu vizite săptămânale ale Retail Store Supporter-ului în magazinele lor.
- Tudor Ionescu (CBRE): “Noaptea Companiilor e mai mult decât un târg de joburi – este o ocazie unică prin care angajatorii își pot prezenta povestea”
- Evenimente de artă direct la birou: cum poate deveni arta o pârghie pentru reținerea talentelor și creșterea productivității
- Viitorul muncii și al resurselor umane, în prim-planul Share|Care|Dare, a 20-a ediție a conferinței naționale HR Club
“Întotdeauna mi-a plăcut să-mi dezvolt colegii și m-am bucurat de fiecare dată când un coleg din magazinul meu a fost promovat. Am parcurs trainingul District Manager Trainee, iar la sfârșitul său, în 2019, am promovat ca Retail Store Supporter. În munca mea, îmi place să cunosc permanent oameni noi, să merg în multe orașe din țară, dar cel mai mult îmi place când văd cum se dezvoltă atât colegul cu care fac trainingul, cât și magazinul din care acesta face parte”, spune Dragoș Gherman, Retail Store Supporter JYSK pentru Regiunea 3, care lucrează în companie de peste cinci ani.
Pe lângă instruirea noilor șefi de magazine, cei trei se ocupă de realizarea programelor de training pe care JYSK le pune la dispoziția angajaților, precum Talent Academy sau Sleep Academy.
Mădălina Filimon, Retail Store Supporter JYSK pentru Regiunea 2, lucrează în JYSK de nouă ani, timp în care a fost Director de magazin în Galați și București. Are jobul actual din 2019.
“Acum am ocazia să întâlnesc foarte mulți colegi din diverse orașe din țară, pe care să-i ajut să se dezvolte și să pună în practică valorile și conceptele JYSK. Principala noastră activitate este aceea de pregătire a noilor Directori de magazin. JYSK deschide multe magazine noi, prin urmare, avem întotdeauna echipe noi de format, iar de Directorul de magazin depinde cel mai mult succesul unui magazin”, spune Mădălina.
Sprijin pentru magazine
Pentru Dragoș și Mădălina au trecut deja aproape patru ani de când călătoresc prin toată țara, vizitează magazine și susțin traininguri. În martie 2023, odată cu creșterea numărului de magazine JYSK din România la peste 130 de unități și adăugarea unei noi regiuni în țară, celordoi li s-a alăturat o nouă colegă.
Cristina Laza lucrează în JYSK de peste cinci ani și a promovat din funcția de Director adjunct la cea de Retail Store Supporter.
“După promovarea pe noul post, am participat deocamdată la unul dintre modulele programulului District Manager Trainee, iar informațiile primite au fost de mare ajutor. Recomand toate programele de training din companie celor care vor să învețe mai multe și să se perfecționeze. Eu vin de pe o poziție de Director adjunct de magazin, însă lucrul care pe mine m-a ajutat și încă mă ajută este faptul că trebuie să fii adaptabil și open minded. Nu contează altitudinea, contează atitudinea”, spune Cristina.