Diviodent intră în al 20-lea an de activitate cu afaceri de 2,4 milioane de euro și mizează pe inovație și sustenabilitate în îngrijirea orală

Unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții profesionale pentru cabinete stomatologice și îngrijire dentară din România, activ pe piața din România din 2004, a încheiat anul 2023 cu vânzări de 2,4 milioane de euro, în creștere cu 20 la sută față de anul precedent.

Dinamica pozitivă s-a datorat diversificării gamei de produse comercializate și creșterii interesului clienților pentru sisteme profesionale de albire dentară. Alături de acești factori, prin parteneriatul exclusiv cu Promis, încheiat la finalul anului trecut, Diviodent își consolidează poziția de companie de referință pe plan local în furnizarea de soluții inovatoare și sustenabile pentru îngrijirea orală.

În urmă cu 20 de ani, Mihaela Radu și Diana Baltac, cele două fondatoare Diviodent, au adus  în România toata gama de produse Ultradent Products Inc. Cele mai cunoscute pe piață sunt sistemele profesionale de albire Opalescence, lider mondial în albirea profesională a dinților.  În noiembrie 2023, Diviodent a încheiat un parteneriat exclusiv cu Promis, un brand italian de produse pentru igiena orală, cu un portofoliu unic de produse pentru igiena orală cu ingrediente naturale, vegane, cu uleiuri esențiale organice și cu ambalaje 100 la sută reciclabile.

“Încheiem 2023 cu creșterea preconizată la începutul anului trecut. Dacă în 2022 veneam după o creștere de 40 la sută și depășirea unui prag important, de două milioane euro, în 2023 ne-am axat pe diversificarea gamei de produse, consolidarea parteneriatelor existente și, foarte important, parteneriate noi, cum e cel cu Promis. Am descoperit această gamă, lansată recent în Italia, un brand ce împărtășește valorile noastre de excelență și responsabilitate față de clienți, pacienți, dar și față de mediu. Pasul firesc a fost să aducem aceste produse în România, unde nu există alte opțiuni pentru publicul preocupat de mediu și care dorește produse cu ingrediente naturale organice. Este o nișă care nu este ocupată în acest moment”, precizează Mihaela Radu, co-fondator Diviodent.

2024, pariu pe calitate și miză pe sustenabilitate

Ca unic importator al sistemelor de albire dentară produse de Ultradent și al gamei sustenabile Promis, Diviodent mizează în 2024 pe interesul în creștere pentru produsele cu adevărat prietenoase cu mediul și pentru soluțiile de albire dentară.

“Una dintre cele mai mari provocări, ca furnizor de soluții de albire dentară, a fost tocmai demontarea miturilor și prejudecăților din jurul acestui subiect și educarea publicului că albirea profesională, realizată acasă sau în cabinet, cu cele mai bune și sigure produse, e o procedură non-invazivă, cu rezultate uimitoare. Ne concentrăm în continuare, prin toate acțiunile, evenimentele pe care le organizăm, pe creșterea gradului de conștientizare a importanței igienei orale și a beneficiilor unui periaj regulat, corect. Oamenii sunt tot preocupați și de sănătatea orală, și de mediu. Caută produse eficiente, dar cu ingrediente naturale, cu ambalaje prietenoase cu mediul, reciclabile. Din acest punct de vedere, în momentul de față, Promis este o gamă unică”, arată Diana Baltac, co-fondator Diviodent.

DentalMall.ro: +20 la sută creștere a vânzărilor. 178 lei, comanda medie. Pasta de dinți Opalescence, cel mai vândut produs.

Diviodent distribuie consumabile prin două căi principale. Pe segmentul B2B, consumabilele pentru cabinetele stomatologice sunt furnizate în special prin rețeaua specializată de distribuitori, construită și consolidată în cei 20 de ani de activitate. Către consumatorii finali interesați de menținerea unei igiene dentare sănătoase, Diviodent se adresează și prin canalul online DentalMall.ro. În 2023, dentalmall.ro a înregistrat vânzări în creștere cu 20 la sută față de 2023. Comanda medie s-a situat în jurul valorii de 180 lei.

Cel mai vândut produs din portofoliu a fost pasta de dinți Opalescence, atât în varianta mare de 133 grame, cât și în varianta mică, de călătorie, urmată îndeaproape de Opalescence 16 la sută Patient Kit, sistemul personalizat de albire a dinților, unul dintre cele mai apreciate și de medicii stomatologi.

În 2023, pe segmentul B2B, topul celor mai comandate produse din portofoliul Diviodent este completat de firele de retracție Ultrapack, urmate de Opalescence Boost 40 la sută, tratamentul intensiv de albire a dinților, efectuat exclusiv în cabinetele stomatologice, la recomandarea medicului. Pe segmentul B2C, cele mai comandate produse pe dentalmall.ro sunt pasta de dinți Opalescence, urmată de sistemele de albire dentară pentru acasă în gutiere preformate, Opalescence Go, și sistemele profesionale Opalescence 16 la sută.

“Consumul de pastă de dinți în România este redus, în comparație cu țările europene, dar crește de la un an la altul, conform statisticilor. Preconizăm și noi o creștere a vânzărilor pe termen mediu. Credem că produsele pentru igiena orală bio, sustenabile și naturale, își vor găsi locul pe piața din România și vor avea un public numeros și stabil”, declară Mihaela Radu.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share