Edenred România are o nouă pagină de Cariere, care aduce la un loc toate joburile disponibile în companie

Compania Edenred România lansează o campanie de employer branding – Vibe with us! – și o pagină de Cariere ce aduce împreună toate pozițiile disponibile în companie și informații despre ele.

Edenred are 200 de angajați în România, incluzând platforma de beneficii flexibile Benefit, și vrea să atragă în echipă oameni cu experiențe profesionale și personale diverse. Campania de employer branding își propune să contribuie la retenția angajaților și la atragerea candidaților cu competențe tot mai căutate pe piața muncii și care să corespundă provocărilor de creștere oferite de Edenred în România.

“Ne-am ghidat după premisa că a avea un loc de muncă divers și sigur are impact direct în dezvoltarea business-ului și contribuie la reputația brandului nostru de bun angajator. Mai mult ca oricând, anul acesta, vom acorda prioritate inițiativelor de diversitate și incluziune și vom urmări să atragem în echipa Edenred colegi de vârste diferite, care au competențe diverse, niveluri diferite de experiență și pot aduce abordări cu totul noi, în spiritul valorilor noastre, în proiectele inovatoare pe care le dezvoltăm”, spune Raluca Tufeanu, HR & Internal Communication Director Edenred România.

Pentru a susține procesul de recrutare, odată cu lansarea campaniei de brand, Edenred lansează microsite-ul de Cariere ce integrează toate pozițiile disponibile în companie și oferă informații utile pentru fiecare job disponibil. Noua pagină va simplifica procesul de aplicare pentru locurile de muncă disponibile, iar candidații vor găsi informaţii despre cele mai noi oportunităţi, despre beneficiile oferite de Edenred pentru a crea un echilibru între viaţa profesională şi cea personală, despre mediul de lucru şi despre echipă.

Cei mai mulți dintre candidați se documentează și caută informații pe mediile de comunicare ale angajatorului atunci când vor să aplice sau decid să se alăture unei companii. “Suntem creativi, technology-oriented și punem pasiune în tot ce facem. Vibe-ul echipei este relaxat, dar, în final, ne onorăm fiecare promisiune și nu renunțăm niciodată”, adaugă Raluca Tufeanu.

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi. Conectează peste 50 de milioane de angajaţi şi două milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. Edenred are circa 10.000 de angajaţi și oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale).

Articolul anterior

O companie din România, cu 200 de angajați, trece sub "umbrela" grupului Saint-Gobain

Articolul următor

Un român, inclus în Global Business Hall of Fame 2021, la secțiunea "Inovator", alături de fondatoarea platformei Canva

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share