Liderul pieței de beneficii extrasalariale din România susține educația prin joc și timpul petrecut în familie, prin parteneriatul cu Destiny Park, primul parc de educație prin joc din România și cel mai mare din Europa de Est, adresat copiilor de 4-14 ani.
De luna aceasta, angajații care au carduri Edenred Cultural sau Edenred Cadou vor le vor putea folosi pentru plata biletului de intrare la Destiny Park. Parcul a fost listat și în platforma Benefit by Edenred, iar angajații care au în pachetul de beneficii extrasalariale acces la platforma Benefit pot găsi, în categoriile Activități culturale, Smart experience și Cadouri, vouchere cadou ce pot fi folosite la Destiny Park.
Destiny Park reprezintă un univers în miniatură, în care copiii pot „deveni” adulți pentru câteva ore, având meserii reale, din domenii precum medicină, industrie alimentară, mass-media, auto, sport sau IT, și sunt plătiți cu magic-bani. Scopul este ca cei mici să învețe, prin joacă, ce înseamnă să fii mare, să ai responsabilități și să-ți administrezi veniturile.
„Sunt sigur că fiecare dintre noi își imagina în copilărie ce înseamnă să fii medic, avocat sau chiar astronaut. Prin parteneriatul cu Destiny Park, încurajăm copiii să viseze la meseriile pe care și le doresc și, mai ales, să învețe, prin joc și joacă, ce înseamnă, concret, meseria respectivă. În Destiny Park, copiii își pot găsi sau contura anumite talente, astfel că încurajăm părinții să-l viziteze cu cei mici și să-i ajute să-și descopere potențiale vocații, dar și să-i învețe cum e să muncești, să primești un salariu și să-l cheltui responsabil. E și o oportunitate de a petrece timp de calitate în familie”, declară Codruț Nicolau, director general Edenred România și Benefit Systems.
- Peste 5.000 de joburi la Angajatori de TOP. 80 de companii recrutează la cel mai mare târg de carieră, la finalul lunii martie
- #PrimaPeListaTa: Cum arată echilibrul după o carieră în politică – Mara Calista
- Voxxed Days Bucharest: „Pentru a rămâne competitiv, sectorul IT din România trebuie să vândă inovație, nu doar ore de muncă”
„Timp de calitate, învățare, un spațiu inovator și distractiv, în care încurajăm dezvoltarea talentelor și abilităților copiilor – așa descriem noi Destiny Park. Ne dorim să avem un impact pozitiv în societate, să încurajăm creativitatea și libertatea copiilor de a alege și să le oferim încrederea de a deveni cea mai bună variantă a lor”, spune Ana-Maria Pascaru, director marketing Destiny Park.
Destiny Park este situat în zona Băneasa, pe o suprafață de peste 5.000 mp. Prețul biletelor de intrare variază în funcție de numărul de persoane și de ore petrecute în parc, dar șide zilele săptămânii.
DESPRE EDENRED
Este lider de piață ca platformă digitală pentru servicii și plăți. Conectează 52 de milioane de utilizatori și două milioane de comercianți-parteneri, prin 950.000 de clienți corporativi în 45 de țări. Are 10.000 de angajați și oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (cardurile de masă), stimulente (carduri cadou, platforme dedicate angajaților), mobilitate (soluții multy-energy, mentenanță, taxe de drum, parcări și vouchere de transport) și plăți corporative (carduri de plată virtuale). Anul acesta, aniversează 25 de ani de activitate în România.