După trei ani de investiții în tehnologie și infrastructură pentru servicii și în creșterea gamei de produse cu ajutorul comercianților din Marketplace, eMAG o numește pe Irina Pencea în rolul de General Manager eMAG România.
Din noul rol, Irina Pencea se va concentra asupra traducerii acestor investiții în beneficii pentru clienți, ce duc la creșterea adopției eMAG ca platformă universală de shopping.
“Această mutare vine din faptul că România, teritoriul unde avem și cea mai mare parte a business-ului, continuă să aibă un potențial mare de creștere a comerțului online. De aceea, dorim să ne concentrăm și mai mult pe crearea de sinergii între investițiile pe care le-am făcut în ultimii ani în gama de produse, tehnologie, servicii și infrastructură, care să aducă beneficii mai mari clienților. După doi ani în care am avut roluri multiple – CEO al Grupului și General Manager pentru eMAG România -, i-am propus Irinei acest rol datorită competenței în marketing și experienței în antreprenoriat, cu mandatul de a aduce mai mulți clienți care să cumpere mai des de la eMAG și să fie mai fericiți cu alegerea lor”, declară Tudor Manea, Grup CEO eMAG. Acesta va continua să coordoneze dezvoltarea întregului grup de companii eMAG în regiune.
- #PrimaPeListaTa: Echilibrul nu înseamnă să ai totul deodată – Andreea Pipernea, despre alegeri și priorități
- PepsiCo lansează un centru de training de ultimă generație pentru formarea studenților și a angajaților
- Dedeman cumpără șase hectare de teren și își extinde prezența în singurul județ în care nu avea magazine
Irina Pencea are o pregătire academică în marketing și și-a început cariera în comunicare acum 24 de ani. De atunci, ca antreprenor, a pus bazele unora dintre agențiile independente de publicitate de succes din România și a contribuit la construcția mai multor branduri din banking şi ecommerce, telecom, retail sau energie.
Sub coordonarea sa, eMAG a lansat, anul trecut, o nouă viziune de brand pentru întreaga regiune în care este prezent (România, Ungaria, Bulgaria), prin care își propune să pună la dispoziția oamenilor instrumentele necesare pentru a facilita progresul la nivel individual, dar și al societății, exprimat prin sloganul de brand “Căutarea nu se oprește niciodată”.
“După mulți ani de antreprenoriat în marketing, acum aproape un an m-am alăturat eMAG și echipei care a construit cel mai puternic business de ecommerce din regiune, ca să contribui la consolidarea imaginii brandului. Accept această nouă provocare de a defini și pune în practică, alături de echipă, noi modele de creștere în jurul nevoilor clientului, care a trecut prin multe transformări în ultimii ani – pandemie, război la granițe, inflație – și are mai mult discernământ în a alege soluția de shopping care să îi ofere o gamă largă de produse și prețuri cât mai bune și servicii care să îi simplifice experiența de cumpărare”, spune noul General Manager eMAG România.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România. În 2022, a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce ce ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, investește în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local în Bulgaria și Ungaria.