Anca Rarău, fost director de marketing la Banca Transilvania și BCR, lansează, astăzi, Brandocracy, un concept nou în consultanța de brand, dintr-o perspectivă integrată branding/ marketing/ cultură organizațională și customer experience, pentru care se îmbină obiectivele de brand și business cu leadership-ul și starea de bine a angajaților.
Noul concept, testat deja de un an în proiectele cu clienții cărora Anca Rarău le-a acordat consultanță, după ce a intrat în antreprenoriat, este prezentat la conferința ClujHub, în Cluj-Napoca.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Anca Rarău are o experiență de peste 20 de ani în marketing strategic și operațional, poziționare de brand, customer experience, employer branding, research și PR. Înainte de a intra în consultanță, a deținut poziții de management în două dintre bancile de top din România – director marketing și comunicare la Banca Transilvania (nouă ani) și director marketing la BCR (cinci ani), pentru care a coordonat și lansat pe piață branduri și proiecte de anvengură națională.
De-a lungul carierei, a câștigat, împreună cu echipele pe care le-a condus, numeroase premii pentru eficiența campaniilor de marketing (Effie Awards) și pentru proiecte de Public Relations și Corporate Social Responsibility. În 2017, a intrat în antreprenoriat și a devenit Managing Partner al firmei sab/ strategy+advisory+brandocracy, care are în portofoliul de clienți companii din domeniile medical, construcții, financiar, educație, IT, hotelier, turism, cultural. Anca Rarău a absolvit Facultatea de Științe Economice din cadrul Universității Babeș-Bolyai, are un master la ASE București și un Executive MBA la CNAM Paris.