Fabrica ZF din Timișoara a ajuns la “majorat”. A pornit cu 100 de oameni, iar acum este unul dintre cei mai mari angajatori din vestul țării

Fabrica ZF aniversează 18 ani de activitate. Înființată în 2004, ca TRW Automotive Safety Systems, fabrica este parte a ZF Group din 2015.

TRW Automotive Safety Systems și-a început activitatea la Timișoara în 2004, cu procesele de îmbrăcare a scheletului volanului în spumă poliuretanică și în piele. Odată cu începerea procesului de turnare a scheletului volanului, fabrica a realizat produse integrate. Din 2006, a demarat și producția de module pentru airbag-uri.

Dezvoltarea a continuat prin deschiderea fabricilor-satelit responsabile de procesele tehnice de pre-cusut și îmbrăcare în piele: Oravița (2007), Lupeni (2008) și Marghita (2011). Odată cu deschiderea acestor noi locații, numărul angajaților a crescut de la 100 la peste 2.800.

Focus pe calitate și oameni

În cei 18 ani de activitate, ZF a fost mereu preocupată de calitatea proceselor și produselor dezvoltate în fabrica din Timișoara. De altfel, aniversarea este marcată de două noi premii pe partea de calitate, câștigate recent: Cea mai bună fabrică Airbag și Cea mai bună echipă de calitate în 2021. Distincțiile sunt oferite anual la nivelul Diviziei R (Passive Safey Technology/ Sisteme de Siguranță Pasivă), din 2017, pentru cele mai bune realizări pe partea de calitate.

“Deși ultimii ani au adus provocări noi, am reușit împreună să ne adaptăm, să mergem mai departe și să ne atingem obiectivele pe partea de calitate. Pentru acestea și pentru primii 18 ani de activitate, le mulțumesc celor peste 2.800 de colegi care fac astăzi parte din echipa noastră”, declară Cornel Huzău, managerul fabricii ZF Timișoara.

Compania și angajații săi se implică permanent în sprijinirea unor proiecte ale comunității. Printre cele mai recente se numără acțiuni precum Solidari împotriva Covid-19, Oxigen Pentru Timișoara, Timișoara pentru Ucraina.

ZF este unul dintre cei mai importanți furnizori de tehnologie în ceea ce privește siguranța activă și pasivă pentru industria auto.

Siguranța vehiculului la ZF

ZF este unul dintre cei mai importanți furnizori de tehnologie pentru siguranța activă și pasivă în industria auto. Sistemele moderne de reținere, cum ar fi centurile de siguranță și airbag-urile, aduc o contribuție semnificativă la o mai bună protecție a ocupanților. Reducerea numărului de răniți grav și a deceselor în traficul rutier este obiectivul strategiei ZF Vision Zero.

Tehnologia de siguranță pasivă de la ZF poate contribui la reducerea consecințelor accidentului pentru pasageri și ceilalți participanți la trafic. Centurile de siguranță și airbag-urile se comportă ca un sistem unitar coordonat în mașinile moderne. Centurile de siguranță ajută la menținerea ocupantului în poziția corectă de ședere, iar airbag-ul formează un tampon de salvare între șofer și volan, de exemplu.

DESPRE ZF

Este o companie de tehnologie la nivel global, care furnizează sisteme pentru autoturisme, vehicule comerciale și tehnologie industrială, ce fac posibilă generația următoare a mobilității. ZF permite vehiculelor să vadă, să gândească și să acționeze.

În cele patru domenii tehnologice pentru controlul mișcării vehiculelor, a siguranței integrate, conducerii automate și mobilității electrice, oferă soluții complete în materie de produse și software pentru producătorii de vehicule consacrați și pentru furnizorii de servicii de transport și mobilitate în curs de dezvoltare. ZF electrifică o gamă largă de tipuri de vehicule. Cu produsele sale, contribuie la reducerea emisiilor, la protejarea climei și la creșterea mobilității în siguranță.

ZF se bazează pe circa 157.500 de angajați în 188 unități de producție din 31 de țări. În România, are peste 5.000 de angajați, în Timișoara, Roman, Oravița, Lupeni, Marghita. În ZF R&D Tech Center, din Timișoara, lucrează în jur de 200 de ingineri, iar numărul lor este în continuă creștere. Centrul din Timișoara va deveni un hub major în activitatea de cercetare și dezvoltare la nivel global al ZF Group.

Articolul anterior

Răspunsul angajatorilor la Marea Demisioneală: creștere spectaculoasă a numărului ofertelor de joburi remote

Articolul următor

bonapp.eco și Yves Rocher își unesc forțele pentru a combate risipa produselor cosmetice

Articole din aceeași categorie
Total
1
Share