Liderul pieței de online fashion din România, prezent și în Bulgaria și Ungaria, schimbă echipa de management din 1 aprilie.
După șapte ani la conducerea companiei, timp în care a fost liderul unui proces de transformare a brandului și de creștere a business-ului Fashion Days, Robert Berza se retrage din funcție, pentru un an sabatic, și îi predă rolul Cristinei Pîrjol, Commercial Director Selection de mai bine de opt ani.
În 2017, Robert Berza a preluat conducerea echipei Fashion Days, a contribuit la creșterea business-ului de 3,5 ori și i-a asigurat o stabilitate profitabilă pe termen lung. În ultima perioadă, s-a concentrat pe integrarea cu programele de grup (Genius, Wallet, adoptarea easyBox și returul rapid) și pe investiții în soluții marketplace. În octombrie 2023, Fashion Days a inițiat un parteneriat cu Tradebyte, cel mai mare integrator de soluții de marketplace din Europa, ce prevede extinderea gamei de produse cu 75.000 de articole până în această primăvară.
- Nemulţumirea angajaţilor din România faţă de actualul loc de muncă a crescut în ultimul an
- Curierii Cargus au parcurs peste patru milioane de kilometri pe 50.000 de rute, în noiembrie
- Dacă jobul ocupă o treime din timpul nostru, cadourile corporate ar trebui să reflecte mai mult decât o obligație
Grupul eMAG a desemnat-o pe Cristina Pîrjol să preia conducerea și să impulsioneze dezvoltarea modelului de business și a dinamicii de creștere de la Fashion Days. Cu o carieră de peste 22 de ani în fashion, de la funcția de Country Manager pentru Tom Tailor România, în 2002, și până la roluri de Retail Manager la Elmec România, în 2006, și director comercial la Follie Follie România, în 2008, Cristina Pîrjol a făcut tranziția spre e-commerce în 2011, ca Head of Buying la Fashion Days Group. Integrarea acestuia în Dante International, în 2016, i-a adus rolul de director comercial pentru selecția de fashion, din care a contribuit esențial la extinderea portofoliului de parteneri și mărci în categoriile de modă și sport.
Cristina Pîrjol va ghida cea mai ambițioasă transformare a Fashion Days până acum: tranziția de la un singur model de afaceri la patru modele diferite, pentru a extinde considerabil gama de produse disponibile clienților și pentru a facilita accesul partenerilor locali și internaționali pe piețele din România, Bulgaria și Ungaria, inclusiv prin extinderea beneficiilor Genius și myWallet pentru cât mai mulți clienți Fashion Days.
Lansat în 2009 și parte a grupului Dante International, Fashion Days deservește peste 1,5 milioane de clienți în România, Bulgaria și Ungaria.