Fostul Senior Regional Marketing Manager la Netflix este noul Chief Marketing Officer la Voxa

Liderul aplicațiilor de audiobook-uri și e-book-uri din România își consolidează echipa de management regional și o numește pe Alecsandra Roman în rolul de Chief Marketing Officer pentru România și proiectele de expansiune regională ce încep în 2024.

Din acest rol, Alecsandra Roman va defini viziunea brandului Voxa, structura echipei și a modelului de marketing și se va ocupa de atragerea talentelor în poziții-cheie. Cu o experiență de peste 15 ani în marketing și comunicare, va coordona strategia și execuția de brand și growth marketing, poziționarea Voxa la nivel global și scalarea eforturilor de comunicare într-o categorie încă emergentă, dar foarte dinamică.

Alecsandra Roman s-a alăturat managementului Voxa în urmă cu șase luni și și-a pus deja amprenta asupra inițiativelor strategice ale companiei și a campaniilor de comunicare de Black Friday, “Luna Poveștilor” și “Teatru Radiofonic se întoarce”.

Înainte de a se alătura Voxa, a fost Senior Regional Marketing Manager la Netflix, unde, în ultimii ani, a contribuit la scalarea eforturilor de marketing din Europa Centrală și de Est (CEE), cu focus pe Polonia și România. Printre proiectele realizate aici se numără și repoziționarea globală a francizei 365 de Zile, lansarea eforturilor de marketing în Rusia (înainte de începerea conflictelor), promovarea francizei The Witcher în regiune și scalarea eforturilor de marketing în România, cu focus pe francize precum La Casa de Papel, Stranger Things, Lupin, Bridgerton și Wednesday.

Alecsandra Roman a creat campanii cu un rol transformator în zona de free media și content viral, la intersecția dintre marketing și pop culture. Stunt-ul de la Electric Castle, orchestrat pentru Stranger Things, în colaborare cu festivalul și trupa Twenty One Pilots, a generat peste 200 de milioane de vizualizări organice într-o săptămână și este prima campanie din CEE cu impact global, publicată pe conturile Netflix globale și în multe alte țări.

De-a lungul carierei, campaniile de comunicare la care a lucrat Alexandra Roman au fost recunoscute de industria de MarCom cu două premii Grand Effie și peste alte zece premii în competiție, Gold și Silver la Cannes și nenumărate premii Clio, Eurobest, IAB MIXX și alte competiții internaționale și locale.

DESPRE VOXA

Este liderul aplicațiilor de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri din România, cu peste 300.000 de useri activi în 2023, la doar doi ani de la lansare. Platforma cuprinde peste 70.000 de titluri (audiobook și e-book în română și engleză) și cea mai mare colecție de audiobook-uri în limba română din lume. Peste 50.000 de români care locuiesc în străinătate sunt ascultători activi de audiobook-uri în limba română, arată rezultatele studiului “Piața de carte digitală din România”, prima cercetare de piață dedicată audiobook-urilor și e-book-urilor din România, realizată de Voxa în mai 2023. Voxa colaborează cu peste 40 de edituri de renume local și internațional, printre care și Litera, Corint, Trei, Humanitas, Curtea Veche, Niculescu, For You și Harper Collins.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share