FRF, prima federație sportivă din România care publică Strategia de sustenabilitate 2022-2030

Federația Română de Fotbal (FRF) a elaborat Strategia de sustenabilitate 2022-2030, în care se regăsesc principiile ce vor sta la baza acțiunilor de responsabilitate socială din viitor.

Adoptarea Strategiei de Sustenabilitate este primul pas în îndeplinirea viziunii prevăzute în Planul Strategic pentru Dezvoltarea Fotbalului din România 2021-2026, conform căreia, în 2026, FRF va deveni cel mai important actor instituțional și social din sport, în domeniul sustenabilității.

FRF folosește termenul de sustenabilitate pentru a cuprinde responsabilitatea socială și față de mediu. În plus, prin strategia sa, își afirmă angajamentul față de strategia UEFA de sustenabilitate, Strength Through Unity, și integrarea FRF în rețeaua europeană de expertiză și acțiune în domeniu.

“Fotbalul atrage în jurul său persoane de toate vârstele, de toate categoriile sociale. Suntem datori să folosim acest rol de influencer și să ghidăm oamenii pe drumul corect, să le arătăm care sunt abordările viabile pentru respectul față de semeni și față de mediul înconjurător. FRF contribuie prin expertiza sa și la dezvoltarea infrastructurii fotbalistice. Abordarea sustenabilă a acestor proiecte este o preocupare permanentă a noastră, astfel încât să oferim comunităților baze sportive cu minim impact asupra naturii și care să inspire jucătorii și spectatorii la abordarea unui stil de viață sănătos și respectuos față de mediul înconjurător”, explică președintele FRF, Răzvan Burleanu.

Demersul se bazează pe 11 politici, aliniate cu doi piloni centrali de acțiune: drepturile omului și conservarea mediului, în cinci domenii de intervenție. Fiecare politică este descrisă în detaliu și are obiective și indicatori de performanță, pentru a măsura și pentru a cunoaște în timp real impactul fiecărei acțiuni. Unul dintre obiective este și acela de a crea o comunitate de manageri și experți în sustenabilitate, în cluburile de fotbal afiliate, care să permită acțiunea concertată, schimbul de experiențe, cunoștințe și bune practici.

Articolul anterior

Cum motivăm angajații să se întoarcă la birou full time... și să le placă

Articolul următor

Arctic continuă programul de susținere a echilibrului de gen printr-o nouă inițiativă Arctic Women Community

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share