Provocările pieţei industriei auto generează noi proiecte pentru producătorul de automobile, care face recrutări pentru mai multe departamente.
Renault România caută persoane cu competenţe lingvistice (franceză şi engleză), cu spirit de inovaţie şi pasionate de auto, anunță Yves Caracatzanis (foto), director general Grup Renault România şi preşedinte director general Dacia, într-un interviu acordat ziarului Bursa. Pentru departamentul R&D, compania are nevoie de ingineri auto care să aibă cunoştinţe tehnice, ideal cu experienţă în conceperea şi dezvoltarea proiectelor, și care să ştie să folosească instrumente specifice comune (ex. Catia V5 sau V6, Matlab şi Simulink).
Pentru serviciile de business (activităţi off-shore), este nevoie de persoane cu experienţă în supply chain, post-vânzare şi studii de piaţă. Ele trebuie să cunoască foarte bine aplicaţiile informatice şi să aibă cunoştinţe despre gestiunea bazelor de date. La Mioveni, unde se află platforma industrială, activitatea de fabricaţie şi logistică, sunt la mare căutare specialiştii tehnici, cu experienţă în automatizare şi audit performanţă industrială. Pentru funcţiile suport, Calitate, Finanţe şi Cumpărări, sunt preferați absolvenţi de studii superioare tehnice sau economice, cu experienţă în domeniile calităţii şi auditului furnizori, cu competenţe legate de analiza costurilor şi performanţa economică.
Posturile disponibile la Grupul Renault România pot fi găsite aici.
Potrivit lui Yves Caracatzanis, Grupul Renault a investit în România, până la sfârşitul anului trecut, 2,5 miliarde de euro. Acestea au fost orientate către modernizarea platformei industriale, pentru dezvoltarea gamei de produse şi pentru crearea unui lanţ complet de construcţie a unui automobil: studii client, design, inginerie (inclusiv testare), fabricaţie, logistică, comerţ, servicii de business, post-vânzare şi finanţare. În 2016, compania a investit 175 de milioane de euro pe platforma industrială de la Mioveni. “În ultimii zece ani, piaţa de automobile din România a cunoscut fluctuaţii semnificative. În 2007, piaţa vehiculelor noi era de 350.000, iar la sfârşitul anului 2016, piaţa totală de vehicule noi a atins 132.000 de unităţi vândute. Cu toate acestea, Grupul Renault România a reuşit să îşi menţină poziţia de lider al pieţei cu marca Dacia. În plus, în doar zece ani, Dacia a trecut de la o marcă locală la un constructor european, recunoscut în lumea întreagă”, declară reprezentantul Grupului Renault România.