Compania sibiană de telecomunicații, cu clienți în toată lumea, susține o nouă generație de studenți la Marketing, în cadrul Facultății de Științe Economice al Universității Lucian Blaga Sibiu (ULBS), prin subvenționarea a 15 locuri dintre cele cu taxă, în anul universitar 2017-2018.
În al treilea an de parteneriat cu ULBS, KeepCalling bugetează integral 15 dintre cele 35 de locuri cu taxă. În plus, compania acoperă în continuare taxa de școlarizare pentru studenții din anii II-III, care obțin media generală peste 8. Înscrierile pentru admiterea în anul universitar 2017-2018 încep de marți, 18 iulie, pe Calea Dumbrăvii, nr. 17, iar secția de Marketing se numără printre specializările Facultății de Științe Economice.
Programul “KeepCalling te susține la început de carieră” a demarat în 2015, printr-un parteneriat încheiat între companie și Facultatea de Științe Economice a ULBS. În 2015, KeepCalling a plătit taxa de școlarizare pentru 30 de studenți, iar în 2016 pentru 23 de studenți, care au fost admiși pe locurile cu plată, la specializarea Marketing. În plus, a susținut diverse workshop-uri în cadrul facultății, pentru a-i familiariza pe studenți cu partea practică a marketingului online, dar și cu tool-urile folosite pentru crearea și monitorizarea campaniilor de advertising. Studenții au avut astfel șansa să-și dezvolte competențe și abilități care îi vor ajuta să se integreze mai bine pe piața muncii.
În anul universitar recent încheiat, studenții specializării Marketing au luat parte și la dezbateri și prezentări organizate de KeepCalling, iar studenții din anul al II-lea au beneficiat de susținerea companiei și în cadrul practicii profesionale, ce a avut ca scop promovarea turismului local în mediul online. Sprijinul KeepCalling a constat în alocarea unui buget de marketing pentru campanii publicitare online și sesiuni de mentorat, pe perioada de organizare și desfășurare a evenimentelor alese: Șezătoarea de la Avrig, Ziua Fotografierii Naturii de la Săliște și Servus Transilvania Fest, ce se va desfășura la Biertan, între 18 și 20 august.
Parteneriatul cu ULBS s-a născut din dorința de a uni resursele mediului academic și cele ale mediului privat într-o acțiune comună. KeepCalling are un departament complex de specialiști în marketing online. Compania există pe piața internațională din 2002, și această experiență îndelungată o recomandă că sursă locală reală pentru practică în marketingul online. “Cererea pentru specialiști de marketing crește constant. E nevoie tot mai mult de oameni creativi, care să opereze ușor pe platformele Google și Facebook, vorbitori de limbi străine, curioși și dinamici, care să folosească mai multe abilități și informații, din domenii diverse. Marketingul e o activitate complexă, ce devine tot mai populară pe piața muncii. Nu e vorba doar de acțiuni de vânzări, ci de o relație cu clienții, bazată pe înțelegerea comportamentului lor în cazul alegerii unui produs”, explică reprezentanții companiei.
DESPRE KEEPCALLING
Este o companie internațională de telecomunicații, înregistrată în SUA, ce activează pe piața internațională de telefonie din 2002. Are sediul central în Sibiu, din 2003, și birouri în Bolivia și Atlanta, SUA. Succesul KeepCalling a fost recunoscut pe plan internațional de Inc. 5000, cinci ani la rând.