Din 1 aprilie, Bogdan Rotunjanu, un profesionist cu peste două decenii de experiență, se întoarce în România și se alătură ING Bank România în rolul de Chief Information Officer.
Potrivit băncii, Bogdan Rotunjanu este un lider care aduce competențe diverse și o experiență internațională. Este specializat în transformări organizaționale de top și se alătură ING Bank din Orange Spania, unde, ca IT Director, a condus zona de integrare, acces, date și Inteligența Artificială.
Absolvent al Universității Politehnica din București, Facultatea de Automatică și Calculatoare, și-a construit cariera în sectorul telecomunicațiilor și a deținut diferite roluri IT în dezvoltarea de software IT, arhitectură și roluri de leadership, dar și titlul de IT Director al Orange România, înainte să se mute în Spania, în 2022.
- Cât de fericiți sunt angajații din România la locul de muncă? Pe o scară de la 1 la 10, „nota” lor ar fi 7. Doar 1 din 3 le-ar recomanda jobul lor și altora
- Analiză: 5 trenduri care vor defini industria de HR în 2025
- Programe de ucenicie plătite pentru tinerii sub 30 de ani. Companiile primesc de la stat 2.250 de lei pe lună pentru fiecare ucenic pe care îl angajează
Heiko Fischer, care a deținut rolul de Chief Information Officer ING Bank România din ianuarie 2023, s-a alăturat ING Germania în urmă cu 18 ani și a avut diferite funcții de conducere în echipa de management Tech. Din aprilie, va prelua un nou rol în ING. În timpul mandatului său în România, a contribuit la dezvoltarea capacităților IT ale băncii și a facut progrese notabile în gestionarea riscurilor și implementarea unor practici care construiesc o infrastructură fiabilă și sigură, transmite ING.
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, ce oferă servicii bancare pentru mai mult de 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții, din peste 40 de țări. Înființată în 1994, este o bancă universală, care oferă produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. Este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. Are peste 1,85 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking.