Portofoliul Globalworth România s-a consolidat, în ultimele trei luni, prin prelungirea sau extinderea unor contracte pe o perioadă cuprinsă între trei și 11 ani, cu parteneri-cheie, precum Adecco, Cegedim, Clinicile și Laboratoarele Sfânta Maria, Mazars sau una din cele mai importante bănci din sistem, care are închiriată clădirea Globalworth de pe Bd. Expoziției.
Cei peste 25.000 mp au fost închiriați în Globalworth Plaza, Globalworth Campus și în clădirea din Bd. Expoziției. Dacă în ultimii ani, trendul în zona de birouri a fost de open-space, acum atenția se concentrează pe distanțarea fizică dintre colegi. Noile planuri de amenajare pentru respectarea acesteia au condus la creșterea cererii de spațiu de la 10 la 20 mp per angajat. Ele permit modificarea layout-urilor spațiilor de birouri, regândirea zonelor open-space, extinderea bucătăriilor, spațiilor comune sau sălilor de întâlniri și/sau mărirea spațiilor dintre birouri.
„Nu doar că au fost prelungite contractele de închiriere pentru suprafețele actuale, ci am primit numeroase cereri de creștere a suprafețelor, astfel încât locul de muncă să fie unul cât mai sigur cu putință. Experiența de a trece printr-o pandemie a avut și va avea un mare impact în modul nostru de a trăi și de a lucra. De aceea, echipa de leasing a venit cu soluții adaptate pentru a răspunde nevoilor curente”, declară Ema Iftimie, Head of Leasing Globalworth România.
Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
În prima lună de la ridicarea stării de urgență, un sfert dintre chiriașii Globalworth a revenit la birou și este de așteptat o creștere graduală, de până la 100 la sută, în septembrie. Pe lângă soluțiile legate de creștere a suprafețelor închiriate pentru respectarea distanțării sociale, Globalworth a implementat o serie de măsuri de siguranță și igienă, de la începutul crizei, pentru cele 14 clădiri din portofoliu.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Măsurile sunt ajustate constant și privesc o serie de acțiuni precum regândirea circuitelor de circulație în clădiri și spațiile comune, adoptarea de măsuri pentru a asigura eficiența sporită a sistemului HVAC, montarea covoarelor antiseptice, aplicarea marcajelor pe pardoseală, pentru a indica distanța de siguranță, informarea angajaților și a vizitatorilor despre regulile adoptate (de păstrare a distanței, de spălare și igienizare, de purtare a măștilor), montarea de dozatoare de dezinfectant, planificarea și implementarea protocoalelor de igienizare și curățenie. Întreaga listă de măsuri poate fi verificată aici.
DESPRE GLOBALWORTH
Este o companie imobiliară activă în Europa Centrală şi de Est, listată la Bursa de Valori de la Londra, care activează în România și Polonia. În ambele ţări, a devenit principalul investitor pe piața imobiliară de birouri. Dezvoltă și gestionează direct clădiri de birouri și în sectorul de logistică/ industrie ușoară, în locații premium, ce generează venituri din închirierea de spații către companii de top. Gestionat de aproape 200 de profesioniști în România și Polonia, portofoliul companiei avea o valoare totală de circa 2,85 miliarde de euro, la 30 iunie 2019. Peste 95 la sută este reprezentat de active producătoare de venit, închiriate către circa 685 de companii. În România, Globalworth este prezentă în Bucureşti, Timişoara, Constanţa şi Piteşti.