Până la finalul anului, compania producătoare de anvelope Michelin va muta la fabrica sa din Zalău o parte din producţia realizată acum la Olsztyn, în Polonia.
Potrivit Simonei Lupică, PR Manager Michelin Central Europe & Central Asia, fabrica din Olsztyn trece printr-o transformare tehnologică ca să răspundă mai bine tendinţelor pieţei de anvelope pentru camioane şi autoturisme. Investiţiile vizează modernizarea unităţii de producţie a anvelopelor pentru autoturisme şi camionete, pentru a permite înlocuirea unei părţi ale liniei de producţie curente cu tehnologie actualizată.
„În plus, Michelin a decis să închidă treptat activitatea de producţie a anvelopelor pentru camioane în fabrica din Olsztyn, până la sfârşitul lunii decembrie 2024. Fabricile din Aranda (Spania n.r.), Alessandria (Italia n.r.) şi Zalău îşi vor utiliza capacitatea disponibilă şi vor răspunde cerinţelor pieţei. Aceste transferuri vor permite echilibrarea capacităţii de producţie a anvelopelor pentru camioane în fabricile din Europa, care vor putea produce volumele necesare pieţei în anii următori”, a precizat Simona Lupică pentru Agerpres.
- Simona Paraschiv (Asociația InspirAction): „Suntem liantul dintre mediul academic și cel de business, formând tinerii de care companiile au mare nevoie”
- [People&Culture in Tech]: Inovație în stilul Silicon Valley – Andrei Bumbu, Engineering Manager, Creative Cloud, despre Garage Week la Adobe
- HR-ul în 2025: ce va rămâne la fel și ce se va schimba
Michelin nu are un plan de concediere pentru angajații fabricii din Polonia. Toţi cei 430 de salariați afectaţi de această decizie vor fi susţinuţi pentru a putea fi transferaţi către o nouă poziţie.
Michelin şi-a început activitatea în România în august 2001. Are aici peste 4.500 de angajaţi, trei fabrici – două la Zalău şi una la Floreşti -, o reţea comercială şi un centru de servicii partajate. Din 2018, Bucureştiul a devenit centru de coordonare a regiunii Europa Centrală şi Asia Centrală, care include 30 ţări.