Lider global în categoria de băuturi răcoritoare și alimente, PepsiCo lansează o nouă ediție a programului de internship Dare to Do More, o competiție la nivel european, dedicată studenților, proaspeților absolvenți și tinerilor cu până la trei ani de experiență profesională.
Participanții din România vor concura pentru patru roluri în departamentele de Supply Chain și Sales, pentru un stagiu de doi ani. „Le oferim tinerilor un proces de învățare complex, pentru o perioadă de doi ani, pentru a le permite să cunoască provocările și dinamica mai multor departamente și să învețe realitățile specifice industriei. Participanții au ocazia să-și exprime propria viziune asupra acestui business, să-și dezvolte abilitățile antreprenoriale și să beneficieze de programe de dezvoltare de soft skills”, afirmă Geanina Rîndașu, HR Director PepsiCo East Balkans.

Anul acesta, participanții pot propune un proiect inovator, care să aducă un impact business-ului PepsiCo, și să-l prezinte liderilor companiei. Inițiativa inovează în schemele tradiționale de recrutare și elimină trimiterea CV-urilor pentru înscrierea în program, pentru a le oferi candidaților șansa de a-și arăta personalitatea și abilitățile de gândire critică prin proiectele propuse. Participanții pot comunica, prin WhatsApp Business, cu un personaj personalizat, Motivator Max, care le va oferi o motivație suplimentară, meme amuzante și răspunsuri la toate întrebările lor.
Tinerii interesați pot candida pe platforma online până pe 17 iunie. Candidații care ajung în etapa finală pot câștiga un rol într-unul dintre departamentele din PepsiCo România. Candidații selectați în finalele europene vor concura pentru premii suplimentare, în toamnă.
Dare to Do More are loc în zece țări din Europa: Spania, Polonia, România, Serbia, Belgia, Olanda, Grecia, Turcia, Bulgaria și Rusia. Absolvenții vor lucra cu colegi din toată lumea la unele dintre cele mai mari mărci FMCG la nivel global. În 2021, pentru al patrulea an consecutiv, PepsiCo crește numărul total de posturi vacante disponibile în Europa, iar în acest an urmărește să angajeze 47 de tineri.
DESPRE PEPSICO
Produsele PepsiCo ajung în peste 200 de țări și teritorii. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 70 de miliarde de dolari în 2020, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi ce include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker Tropicana și Soda Stream. Portofoliul său este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, printre care 23 de branduri ce generează fiecare, anual, peste un miliard de dolari în vânzări de retail.









