În 2024, retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă JYSK România va continua investițiile în extinderea rețelei de magazine și modernizarea magazinelor mai vechi. Până la finalul anului, și-a propus să deschidă cel puțin 15 magazine noi.
Borșa, primul oraș nou în care JYSK ajunge în 2024
Primul magazin pe care JYSK îl adaugă în rețeaua sa, în 2024, se va deschide pe 8 februarie, în orașul Borșa. În Maramureș, JYSK este prezent de peste 15 ani. Magazinul din Baia Mare este al treilea deschis de retailer în România, pe vremea când compania funcționa în sistem franciză.
“În prezent, avem două magazine în Baia Mare și unul în Sighetu Marmației, iar acum ajungem și în zona de est a județului, ceea ce facilitează accesul unui număr mai mare de clienți la produsele și serviciile noastre. E o zonă turistică, pitorească, cu multe case de vacanță și pensiuni, și credem că produsele JYSK vor fi apreciate de clienții din zonă, inclusiv de cei din segmentul Business to Business”, spune Iraida Paiuc, Sales and Marketing Manager JYSK România și Bulgaria.
- Ford Otosan a inaugurat noua linie de ansamblare a bateriilor destinată producţiei de vehicule electrice în România
- Ce măsuri implementează companiile din România ca să-și motiveze angajații să revină la birou
- Ex-directorul general al Lactalis și Parmalat în România este noul CEO al Caroli Foods Group
Reamenajări și investiții
În primăvară sunt planificate alte trei magazine noi și reamenajarea a cel puțin șase magazine mai vechi, care vor fi modernizate și redeschise conform conceptului cel mai nou de magazin JYSK. Magazinele care vor fi modernizate în 2024 se află în Cluj-Napoca, Pitești, Curtea de Argeș, Galați, Târgu Secuiesc, Brăila, Vaslui și București, în timp ce magazinul din Huși va fi mutat într-un spațiu mai mare.
În următoarea perioadă, JYSK are în plan modernizarea tuturor unităților mai vechi și aducerea lor la conceptul de design actual. În prezent, 115 din cele 138 de magazine sunt amenajate conform noului concept, iar ritmul investițiilor în reamenajarea magazinelor este rapid.
“Obiectivul JYSK este să ajungă la 200 de magazine în România. Ca să ne îndeplinim acest obiectiv, căutăm în permanență spații potrivite pentru conceptul nostru de magazin. Pentru a deschide un magazin JYSK, spațiul ideal trebuie să aibă circa 1.200 mp, accesul pentru livrarea mărfii trebuie să fie facil, iar zona să fie ușor accesibilă pentru clienți. Suntem interesați de spații atât în orașe mari, în care avem deja magazine, cât și în orașe mijlocii sau mici, unde dorim să fim prezenți ca să fim mai aproape de clienți. Credem mult în proximitatea față de clienți, deoarece magazinele fizice sunt în continuare preferate de clienții JYSK”, spune Cristi Zamfir, Development Manager JYSK România.
O altă zonă importantă de investiții este reprezentată de soluțiile IT, care vor ajuta compania să implementeze strategia curentă, Seamless and Closer to the Customer. Prin această strategie, clienții vor primi o experiență de cumpărături integrată și vor putea alege, în orice pas al procesului de achiziție, dacă punctul de contact va fi cu magazinul fizic sau cel online.