Prin inițiativele sale locale și globale, Pluxee Group se angajează să îmbunătățească reprezentarea femeilor la toate nivelurile de management.
Pluxee își propune ca, până în 2027, cel puțin 40 la sută dintre rolurile digitale și cel puțin 40 la sută dintre pozițiile de management din grup să fie ocupate de femei. La Pluxee România, femeile dețin peste 43 la sută dintre pozițiile digitale.
În strategia sa de creștere, Pluxee pune accent pe extinderea potențialului și ofertei digitale, iar domeniile IT și digital joacă roluri esențiale pentru cultura și obiectivele companiei. Ca să promoveze echilibrul de gen în tehnologie, Pluxee a stabilit un parteneriat cu Women in Tech, o organizație non-profit fondată în 2018, prezentă în 54 de țări.
- Angajatorii din străinătate au început recrutările pentru sezonul de vară: +1.800 joburi disponibile pe eJobs pentru românii care vor să lucreze în afara țării
- Piața muncii în România, în 2025: criza de personal, principala bătaie de cap pentru recrutori
- Tchibo Brands România își mută birourile în Business Garden Bucharest
Oportunități de creștere în sectorul digital
Prin colaborarea cu Women in Tech România, Pluxee își propune să creeze noi oportunități pentru femeile care doresc să crească profesional în roluri digitale și să le deschidă noi orizonturi către companiile care urmează practici echitabile de recrutare și au o cultură organizațională incluzivă. În martie, Pluxee și Women in Tech organizează două evenimente pentru talentele feminine din domeniile IT și digital.
- workshop-ul Emotional Intelligence and How it Applies to Leadership, în care vor învăța cum să-și gestioneze emoțiile când coordonează echipe, să descopere cum le influențează tiparele de gândire propriul stil de leadership și să exploreze felul în care inteligența emoțională îmbunătățește componentele-cheie ale profesiei, ca managementul timpului, delegarea, managementul performanței, empatia, mentoratul și coaching-ul.
- programul Product Manager Academy 2025, Seria 2, inițiat de Women in Tech România și Google România și susținut de Pluxee România, este un curs de management de produs ce oferă abilități fundamentale pentru a coordona lansări de produse de succes, de la stadiul de concept și până când produsul ajunge la client.
„Susținem femeile să performeze în IT și în domeniul digital, unde poate că nu au întotdeauna aceleași șanse ca bărbații. La Pluxee România, ne concentrăm pe crearea unor contexte astfel încât femeile să exceleze în roluri digitale prin sprijinirea creșterii lor profesionale, implementarea de practici de recrutare echitabile și promovarea unei culturi incluzive. Încurajăm femeile în roluri din domeniul tehnologiei și ne consolidăm propria organizație și industria în general”, declară Gabor Olajos, Country Managing Director, Pluxee România & Bulgaria.
DESPRE WOMEN IN TECH ROMÂNIA
Lansat oficial în ianuarie 2023, a devenit rapid un jucător-cheie în promovarea diversității și incluziunii în IT. De la începuturile sale, filiala din România s-a ocupat de crearea de evenimente dinamice și experiențe relevante pentru comunitatea sa în continuă creștere.
În doi ani, Women in Tech România:
- a organizat peste 20 de evenimente și întâlniri: evenimente și conferințe care susțin femeile prin crearea unei rețele puternice de suport și încurajarea dezvoltării personale și profesionale; întâlniri și paneluri în care profesioniști din industrie își împărtășesc experiențele în domenii ca analiza de business, asigurarea calității, managementul produselor și experiența utilizatorului.
- are peste 400 de beneficiari prin programele sale educaționale.
- a obținut susținerea din partea a 20 de sponsori și parteneri din ecosistemul tehnologic, toți implicați în promovarea diversității.
- are colaborări cu peste 15 parteneri comunitari.
- și-a crescut prezența online la peste 7.000 de urmăritori pe rețelele sociale.
- a câștigat peste 600 de abonați la newsletter.
- a conectat peste 500 de membri pe WIT-Hub România.
DESPRE PLUXEE
Este un jucător global în domeniul beneficiilor extrasalariale și soluțiilor pentru creșterea implicării angajaților, activ în 29 de țări. Cu o experiență de peste 45 de ani, ajută companiile să atragă, să motiveze și să rețină talentele prin soluții în domeniile Meal & Food, Wellbeing, Lifestyle, Reward & Recognition și Public Benefits. Susținută de tehnologie de vârf și de peste 5.400 de angajați, acționează ca un partener într-un ecosistem B2B2C interconectat, format din peste 500.000 de clienți, 37 milioane de consumatori și 1,7 milioane de comercianți.