Compania REHAU România și „surorile” sale din Slovacia, Italia și Austria, au primit certificarea internațională Great Place to Work, care atestă eforturile de a le oferi angajaților săi cele mai bune condiții la locul de muncă.
Cel mai important aspect care a contribuit la obținerea acestei certificări a fost vizunea REHAU, orientată spre viitor, definită de numeroasele investiții realizate pentru a îmbunătății relația cu angajații și cu clienții. REHAU România a crescut datorită investițiilor grupului pe plan local, precum noul centru logistic din Cisnădie, inaugurat în octombrie, și relocarea birourilor în centrul a două orașe-cheie: București și Cluj.
„La REHAU știm cât este de important să creăm un mediu de lucru excepțional, caracterizat prin satisfacția angajaților, inovație și incluziune. Angajații noștri sunt motorul acestei companii, iar performanța lor poziționează REHAU drept un jucător important pe piața materialelor de construcții. Certificarea Great Place to Work ne validează eforturile continue de a acorda prioritate bunăstării angajaților noștri, ca să-i putem răsplăti pentru performanța lor”, declară Alexandru Oprea, Country Manager REHAU România.
- 7 abilități care transformă un manager într-un manager-coach
- Palo Alto Networks, lider mondial în securitate cibernetică, devine partener strategic al Universității Babeș-Bolyai: studenții vor avea acces la instrumente de învățare de ultimă generație
- Sondajul „AI la locul de muncă”: Companiile trebuie să meargă dincolo de simpla adoptare a inteligenței artificiale ca să-și valorifice întregul potențial
Prin investițiile direcționate către relocarea birourilor din București și Cluj, angajații REHAU beneficiază acum de birouri moderne, dotate cu cele mai noi tehnologii și cu zone diverse, care să răspundă nevoilor de colaborare și celor de concentrare în liniște.
Pe lângă îmbunătățirile aduse spațiilor de birouri, REHAU a implementat inițiative centrate pe angajați, ca programul intern FunDay@Work, ce oferă activități lunare menite să întărească echipa REHAU. Prin activități amuzante, diferite de la lună la lună, angajații sunt încurajați să socializeze, să se distreze, să se relaxeze și să-și alimenteze creativitatea.
Great Place To Work evaluează cultura locului de muncă din perspectiva angajatului și oferă cea mai cuprinzătoare imagine de pe piață a sănătății interne ale unei organizații. Certificarea este recunoscută la nivel mondial de angajați și de angajatori și reprezintă punctul de referință global pentru identificarea și recunoașterea experienței excepționale ale angajaților. În fiecare an, peste 10.000 de companii din 60 de țări candidează ca să obțină certificarea Great Place to Work.