Anul 2020 a adus magazinului online axat pe comercializarea de produse home & deco creșterea prognozată.
Inițial, în primul trimestru, a existat o încetinire a vânzărilor, după debutul pandemiei, însă, în lunile următoare, situația s-a redresat. Au existat perioade când creșterea a depășit planul inițial, atât pe piața din România, cât și pe celelalte piețe unde Bonami este prezent: Cehia, Slovacia, Polonia și Ungaria.
Pentru 2021, este așteptată o creștere de 35 la sută, adică o cifră de afaceri de 100 milioane de euro, din care 13 milioane în România. Compania a inaugurat deja primele două magazine fizice în Praga, iar rețeaua se va extinde rapid anul acesta și în afara Cehiei, în principalele orașe din țările unde Bonami este prezent. Pe listă este și București.
Credem că te-ar interesa și: Spune-mi ce ai făcut de COVID-19, ca să-ți spun ce fel de angajator ești
„Pentru perioada imediat următoare, prioritatea o reprezintă deschiderea cât mai rapidă a unei rețele ample de magazine, ce servesc și ca showroom și ca puncte de ridicare a comenzilor, în primul rând în Slovacia și Ungaria, iar apoi România și Polonia. Este un mod mult mai plăcut și comod pentru clienții noștri de a-și ridica produsele de dimensiuni mici și mijlocii. Aceste locații reprezintă și oportunitatea de a vedea diferite colecții, de a primi sfaturi privind amenajarea, de a studia mostre textile și, nu în ultimul rând, de a returna comenzi sau folosi perioada de garanție”, declară Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Bonami dorește să deschidă încă șase magazine până la finalul anului, și 20 în 2021. Planul este susținut de numărul de vizite și comenzi înregistrate în magazine și de reacțiile pozitive ale clienților care vizitează magazinele și au încredere în sfaturile oferite de specialiștii Bonami. Acestor servicii li se adaugă inaugurarea propriei rețele de transport, dedicată în special pieselor mari de mobilier. Lansat în primăvară, serviciul s-a dovedit un succes din primele luni de funcționare, și a fost extins rapid. Livrările se efectuează acum în Praga, Bratislava și Budapesta, iar în viitorul apropiat și în București.
Și aplicația Bonami, care generează opt la sută din totalul comenzilor, a fost optimizată anul acesta. Au fost adaugate noi funcționalități, pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare. Cu ocazia aniversării a patru ani pe piața din România, Bonami oferă o reducere de 15 la sută la orice produs, până în 4 octombrie. Compania organizează și două concursuri pe canalele sale de social media și oferă vouchere cu o valoare totală de 800 de lei.