Subsidiara locală a companiei braziliene Stefanini, unul dintre principalii jucători globali în externalizarea de servicii IT, a inaugurat un centru de suport la Târgu Mureș. Este al treilea deschis în România, după cele din București și Sibiu.
În acest moment, în centrul de la Târgu Mureș lucrează 20 angajaţi specializaţi mai ales pe limba germană şi maghiară. Dintre aceștia, 80 la sută lucrează în posturi de nivel junior, iar ceilalți sunt pe poziții senior. Toți furnizează servicii către companii multinaţionale, care au nevoie de suport tehnic în mai multe limbi străine. “Am ales să deschidem cel de-al treilea centru Stefanini, pe plan local, în Târgu Mureş, pentru a facilita procesul de recrutare. În această zonă locuiesc persoane care cunosc limba germană şi maghiară, două dintre limbile tot mai cerute pe piaţa de outsourcing”, explică Andreea Stănescu, vicepreședinte Stefanini EMEA Delivery.
Până la sfârșitul anului, noul centru de la Târgu Mureş va ajunge la 60 angajaţi. Stefanini are disponibile aici zece posturi de Service Desk Analyst, pentru vorbitorii de limba germană, și de SQL Specialists, pentru persoanele cu experiență de lucru în acest limbaj de programare. Angajații Stefanini dispun de un pachet salarial atractiv, de bune oportunități de avansare în carieră, mulțumită faptului că sunt expuși unui mediu internațional de lucru, și de o serie de beneficii extrasalariale, precum spații de relaxare, decontarea transportului în comun și bonuri de masă.
Sediul Stefanini este situat la etajul 1 al Multinvest Business Center I, prima clădire de birouri verde din Târgu Mureș, amplasată în zona centrului istoric. Spațiul de lucru se întinde pe o suprafață de 300 de metri pătrați și este completat cu zone de relaxare, conturate printr-un design modern, care să creeze un mediu cât mai plăcut pentru angajați. Tinerii care vor să își dezvolte cariera în cadrul companiei Stefanini își pot depune CV-urile online. Pe lângă Târgu Mureș, compania face angajări și în celelalte filiale din România. Pe site-urile de specialitate apar oportunități în București (trei posturi de IT Support Specialist / English & German, trei Helpdesk Travel Agent / Spanish & English, patru Cyber Security Engineer și câte un IT Support Analyst / English, Customer Support Agent / Russian & English, Team Leader și Junior Accountant) și Sibiu (zece posturi de Customer Support Analyst / German).
Stefanini este cel mai important angajator brazilian din România. La nivel mondial, compania este specializată în diverse industrii și oferă expertiză IT pentru cei 500 de clienți (dintre care 300 de companii multinaționale) din domenii precum servicii financiare, telecom, asigurări sau sectorul public. Sediul central este în São Paolo, Brazilia. Operațiunile din Europa sunt coordonate din Bruxelles, iar cele din America de Nord – din Detroit. Stefanini oferă suport în 35 de limbi, în 88 de birouri care sunt răspândite în 39 de țări.