La un an de la începerea activității în România, e-value International, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de tip Contact Center din sud-estul Europei, se pregătește pentru extindere.
Pe piaţa locală, prin parteneriatul strategic încheiat cu Telekom Romania, e-value oferă un portofoliu complet de servicii de tip Contact Center (customer care, asistenţă tehnică, Directory Assistance Service, telesales şi colectarea datoriilor), atât pentru clienţii de servicii fixe, cât şi pentru clienţii de servicii mobile ai operatorului. De asemenea, e-value oferă servicii de merchant suport companiei PayU Romania, lider pe piaţa plăţilor online.
e-value operează în două locaţii din România, în Bucureşti și în Braşov, pe o suprafaţă totală de 3.500 de metri pătraţi, şi are peste 500 de agenţi calificaţi. Planul strategic al companiei vizează dezvoltarea, în continuare, a infrastructurii, dar şi extinderea echipei, pentru a răspunde cerințelor pentru proiectele regionale şi internaţionale. În acest moment, pe site-urile de recrutare sunt active anunțuri pentru posturi de agent colectare, în Brașov. Candidații trebuie să fie studenți sau absolvenți de studii superioare, să aibă abilități de comunicare bune și să vorbească engleza la nivel cel puțin mediu.
Odată angajați, vor avea misiunea de a contacta telefonic clienții care au depășit data scadentă de plată a facturilor, de a consemna promisiunile de plată, de a verifica alocarea plăților în conturile clienților, de a întocmi rapoartele privind numărul de apeluri inițiate, numărul de promisiuni de plată stabilite, plățile efectuate, și de a verifica, potrivit calendarului agreat, datele reprezentaților companiei prin comparație cu baza internă.
De-a lungul anului de prezență în România, e-value și-a dezvoltat în mod semnificativ operaţiunile și s-a implicat în proiecte de customer care şi de creştere a vânzărilor pentru clienţii de pe piaţa locală, dar şi de pe cea internaţională. Împlinirea unui an de activitate a fost marcată la Bucureşti printr-un eveniment special, pentru angajaţii şi partenerii companiei. “Grupul OTE este prezent pe piaţa din România de aproape 20 de ani. De-a lungul acestor ani, grupul şi-a dovedit încrederea în această ţară, în oamenii ei şi în perspectivele de dezvoltare. Anul trecut, grupul şi-a extins investiţiile în România, prin deschiderea e-value International. La un an distanţă, suntem mândri de realizările echipei locale şi urmărim să o dezvoltăm în continuare, pentru a adresa cât mai eficient noile oportunităţi de pe piaţă”, afirmă Tom Stratos, CEO e-value.
Pe plan internaţional, e-value, în parteneriat cu Divizia Corporaţii Multinaţionale a Deutsche Telekom AG, a început implementarea unui proiect de creare a unui singur punct de contact pentru managementul flotelor de servicii de telefonie mobilă, cu scopul de a răspunde nevoilor clienţilor multinaţionali de a beneficia de servicii integrate, de tip Enterprise Mobility.