Un startup românesc oferă o soluție pentru serviciile de relații cu clienții, bazată pe Inteligența Artificială, pentru Orange Luxembourg

Startup-ul românesc EmailTree AI, fondat în ianuarie 2019, cu birouri în Sibiu, Timișoara și Luxemburg, a început să ofere o soluție pentru serviciile de relații cu clienții, bazată pe Inteligența Artificială (AI), pentru Orange Luxembourg.

Algoritmul parcurge e-mailurile (sau orice fel de solicitări sub formă de text), procesează informațiile pentru a înțelege diferitele situații și probleme semnalate și pregătește sugestii de răspunsuri optime și rapide. Solicitările și corespondența sunt clasificate în funcție de tipurile de de sarcini.

Sugestiile de feedback sunt propuse automat, iar diferitele echipe (de relații cu clienții și de suport) le aleg pe cele potrivite. Fiecare acțiune și răspuns dat clienților reprezintă o resursă prin care soluția se perfecționează, folosind procesele de învățare automată supravegheată și nesupravegheată.

Credem că te-ar interesa și: Scrisoare deschisă recrutorilor

Orange utilizează acest serviciu pentru a reduce nivelul de încărcare al echipelor de relații cu clienții, pentru a crește productivitatea când gestionează cererile sub formă de text și pentru a îmbunătăți satisfacția clienților.

Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele

La rândul său, EmailTree AI are ocazia de a implementa la scară largă tehnologiile sale avansate, de a-și îmbunătăți diversele capabilități existente, de a dezvolta altele noi și de a-și dovedi astfel eficacitatea într-un grup internațional de telecomunicații. După această primă experiență cu Orange, EmailTree poate oferi o soluție bine conturată și funcțională altor filiale ale operatorului de telecomunicații, prezent în mai mult de 30 de țări, și oricărei alte companii cu departamente extinse de relații cu clienții, din industria bancară, a asigurărilor, utilități etc.

“Pentru noi, ca startup, a fost rampa de lansare ideală. Procesul de adopție poate reuși doar atunci când deschizătorii de drumuri se întâlnesc și construiesc împreună ceea ce numim combinația perfectă între oameni și instrumentele bazate pe AI. Toate acestea în beneficiul clienților respectivi. Iar acesta este doar primul pas. Vedem mult interes și pentru ceea ce va urma și suntem dornici să ne extindem portofoliul cu noi clienți vizionari, în România și la nivel global”, declară Casius Morea (foto), CEO EmailTree.

Soluția Email Tree a fost remarcată de o echipă de experți Orange după participarea la evenimentul “Innovation Dating”, organizat de Luxembourg Open Innovation Club, o inițiativă a House of Startups și susținută de principalele entități ce pun accentul pe inovație din Luxemburg. EmailTree și-a dezvoltat soluția cu ajutorul experților Orange, în condiții reale și la scară largă.

Orange Communications Luxembourg oferă servicii de telefonie fixă și mobilă, internet mobil de mare viteză, fibră și TV prin cablu sau internet, pentru clienții companii și persoane fizice din Luxemburg. Este o filială deținută integral de Orange Belgium, fondată în Belgia, și operează pe piața de telecomunicații din Luxemburg din mai 2004. Orange Fab este un accelerator pentru startup-uri care sprijină și permite implementarea de soluții inovatoare pentru grupul Orange și filialele sale.

DESPRE EMAILTREE AI

Este o soluție completă (end-to-end) de Inteligență Artificială, care oferă echipelor de relații cu clienții și de suport mai multe instrumente pentru creșterea productivității și îmbunătățește, în acelați timp, nivelul de satisfacție a clienților. Ideea EmailTree AI s-a născut în 2015, dar dezvoltarea sa a început în 2017 și s-a bazat pe experiența de 20 de ani a co-fondatorilor în domeniul comerțului electronic și a serviciilor de relații cu clienți.

Tehnologiile NLP (Natural Language Processing), NLU (Natural Language Understanding), ML (Machine Learning) și RPA (Robotic Process Automation) sunt folosite pentru a răspunde mai rapid la e-mail-uri, pentru a automatiza compoziția de texte și pentru a genera acțiuni automate în bazele de date. EmailTree folosește hiper-automatizarea pentru a răspunde la e-mailuri și la orice alte solicitări sub formă de text și organizează ateliere personalizate în funcție de nevoile fiecărui client, pentru a le permite să descopere ce sarcini pot fi automatizate.

Articolul anterior

Netcentric | Collaborative Intelligence sau răspunsul companiilor la nevoia de adaptare în era digitală

Articolul următor

Digitalizarea auditului financiar

Articole din aceeași categorie
Total
6
Share