JYSK trece printr-una dintre perioadele cu cele mai mari investiții din istoria companiei. Vara aceasta, a atins un prag important: 2.000 de magazine din toată lumea au fost modernizate și au acum cel mai nou concept de amenajare. Până la sfârșitul anului viitor, toate cele 3.200 de magazine vor fi modernizate.
Magazinul JYSK din Gödöllő, un orășel situat la circa 30 de kilometri nord-est de Budapesta, în Ungaria, și-a redeschis porțile pentru clienți după câteva zile de pauză, în care magazinul a trecut prin renovări și reamenajări.
Redeschiderea a marcat pragul de 2.000 de magazine JYSK din întreaga lume cu Store Concept 3.0. Un concept de magazin scandinav modern și atractiv, care, printre alte caracteristici, presupune podele din lemn, corpuri de iluminat îmbunătățite, iluminare mai bună și economică, navigare mai ușoară prin magazin și colțuri inspiraționale pentru clienți.
- Simona Paraschiv (Asociația InspirAction): „Suntem liantul dintre mediul academic și cel de business, formând tinerii de care companiile au mare nevoie”
- [People&Culture in Tech]: Inovație în stilul Silicon Valley – Andrei Bumbu, Engineering Manager, Creative Cloud, despre Garage Week la Adobe
- HR-ul în 2025: ce va rămâne la fel și ce se va schimba
„Suntem bucuroși că am atins pragul de 2.000 de magazine Store Concept 3.0. Continuăm munca de implementare a Store Concept 3.0 în toate magazinele JYSK din lume. Conceptul nostru este foarte important pentru a atrage, pentru a inspira și pentru a convinge clienții existenți și pe cei noi”, spune Carsten Nørgreen Weinkouff, Executive Vice President Retail Development, Customer Service și Business to Business JYSK.
Patru magazine modernizate Store Concept 3.0 în România, în august
Procesul de modernizare a început, în 2021, în toate țările în care este prezent JYSK, inclusiv în România. În primele șase luni din 2023, aici au fost modernizate șapte magazine JYSK. Până la finalul anului, compania are în plan modernizarea a cel puțin nouă magazine. În prezent, 101 dintre cele 133 de magazine JYSK sunt amenajate conform noului concept.
“Reamenajarea magazinelor este un proces complex, aflat în sarcina echipelor interne de Establishment. Colegii noștri lucrează timp de 4-5 săptămâni pentru a transforma spațiul vechi și pentru a-l aduce la designul actual. Amenajarea include înlocuirea podelelor, vopsirea pereților, instalarea sistemului de iluminat și a decorațiunilor, noi rafturi și realizarea colțurilor inspiraționale. Este o investiție importantă, pentru că designul îmbunătățește foarte mult experiența clienților”, spune Ionuț Luca, Store Concept Manager JYSK România.
În august, JYSK România va redeschide patru magazine modernizate. La începutul lunii, redeschide magazinul din București Pallady și cel din Buzău, iar la finalul lunii va redeschide magazinele modernizate din Hunedoara și Râmnicu Sărat. Cu ocazia redeschiderii, a pregătit oferte speciale de redeschidere, valabile în cele patru magazine imediat după redeschidere.
Una dintre cele mai mari investiții din istoria JYSK
Proiectul de transformare a tuturor magazinelor JYSK în Store Concept 3.0 reprezintă una dintre cele mai mari investiții din istoria companiei și este programat să fie finalizat până la sfârșitul lui 2024. Proiectul a implicat echipele de amenajare din toate țările JYSK, pentru a putea atinge acest obiectiv. În medie, mai mult de un magazin JYSK trebuie reconstruit în fiecare zi, pe tot parcursul anului.
„Am observat că noul concept ne ajută să avem la clienți mai inspirați și mai mulțumiți, iar în paralel vedem și o creștere a vânzărilor atunci când redeschidem un magazin modernizat, comparativ cu înainte”, spune Carsten Nørgreen Weinkouff.