Adobe marchează 40 de ani de inovație în dezvoltarea de produse software. Retrospectiva celor mai importante momente din istoria companiei

Adobe, compania americană renumită pentru produse software precum Photoshop și Acrobat, marchează 40 de ani de existență, fiind astfel una dintre cele mai longevive companii IT din istorie.

Înființată pe 3 decembrie 1982, de americanii John Warnock și Chuck Geschke, Adobe devine, de-a lungul anilor, centru de excelență și reper în inovație și dezvoltare de produse software disruptive.

La patru decenii de la înființare, Adobe produce aproximativ 100 de produse software, inclusiv unele dintre cele mai utilizate programe din lume, precum Acrobat Pro, Photoshop, Illustrator, Adobe Express, Lightroom și Premiere Pro, și oferă experiențe excepționale atât clienților, prin aplicații de digital marketing, ca Adobe Experience Manager, Adobe Analytics sau Target, cât și angajaților, prin deschidere către inovație și un pachet amplu de beneficii.

La nivel global, Adobe aduce și promovează un standard ridicat de wellbeing pentru angajați și un pachet de beneficii financiare și non-financiare superior, care plasează compania în topul celor mai doriți angajatori din piața globală IT. 2022 marchează, de altfel, al 22-lea an în care Adobe a fost inclusă în topul Fortune al celor mai atractive companii pentru care să lucrezi.

De-al lungul celor 40 de ani, Adobe a crescut constant și a achiziționat companii de profil, inclusiv unele dintre cele mai puternice organizații concurente, cum ar fi Aldus, Macromedia, Omniture sau Magento.

Adobe Romania, cel mai mare centru din Europa al companiei

Pe plan local, subsidiara gigantului IT, Adobe România, cel mai mare centru Adobe din Europa axat pe dezvoltarea de produse softwate, înființată în 2006, prin preluarea startup-ului local Interakt Online, a atins, în octombrie 2022, pragul de 1.000 de angajați. Creșterea continuă în ceea ce privește numărul de angajați, formarea și dezvoltarea echipei este o preocupare constantă pentru companie și necesară pentru creșterea nivelului de performanță.

În cele patru decenii, Adobe a investit constant în invovație, cercetare și dezvoltarea produselor software care să reziste testului timpului, iar cultura organizațională a fost axată mereu pe respectul față de parteneri și îndreptată spre angajat. Aceste valori i-au ghidat acțiunile, dezvoltarea și evoluția, și continuă să-i inspire, zi de zi, pe cei 27.000 de angajați ai Adobe.

“Pe plan local, acordăm o mare importanță satisfacției la locul de muncă, ținem cont de nevoi și provocări, măsurăm constant gradul de mulțumire al colegilor noștri. Iar nivelul salarial, pachetul de beneficii, oportunitățile de învățare și dezvoltare sunt elemente centrale în strategia noastră de atragerea a talentelor și retenția de personal”, spune Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering.

Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, precum recompensarea financiară anuală pentru performanță sau acțiunile tranzacționabile pe bursă, dar și non-financiare, precum beneficii de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, oportunitatea de a dezvolta produse inovatoare, experiențe inedite la birou, decont pentru echipamente  sau abonamente sportive, zile libere, discounts & perks și beneficii centrate pe wellbeing.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share