Unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de outsourcing prezenți în România, arvato așteaptă aproape 200 de noi “recruți” în echipele sale din Brașov, Cluj-Napoca și Sibiu.
Compania originară din orașul german Gütersloh caută Team Manageri, reprezentanți Customer Service, recrutori, asistenți Back Office sau Software Advisors. În România, arvato prestează servicii pentru clienți renumiți și cu potențial de dezvoltare ridicat. Cu mai mult de 70.000 de angajați în 40 de țări, expertul în outsourcing oferă servicii în peste 30 de limbi.
Cele mai multe posturi disponibile în acest moment sunt la Brașov, oraș în care compania este prezentă din 2010. 25 de locuri sunt pentru Frontline Customer Advisor, pentru vorbitorii de limba germană. Candidatul ideal trebuie să cunoască și engleza, la un nivel cel puțin mediu, și să aibă abilități excelente de comunicare, oral și în scris. Vorbitorii de engleză au la dispoziție și 15 locuri în departamentul Customer Service Representative. Tot în cadrul acestui departament sunt disponibile alte zece locuri pentru vorbitorii de italiană și engleză. arvato pune la bătaie și șase locuri de Software Advisor Level 1, pentru limba germană, două de Workforce Management Specialist, pentru engleză, și un post de Operations Coordinator, pentru limba germană.
În Brașov și Sibiu, al doilea oraș din România în care arvato a deschis un centru de servicii, în 2012, sunt rezervate 20 de locuri pentru Customer Service Representative, pentru vorbitorii de germană. Tot la Sibiu, compania are nevoie și de 25 de oameni, vorbitori de germană, care să ocupe pozițiile de Frontline Customer Advisor, și de alți 20, tot vorbitori de germană, care să devină Back Office Assistant. arvato angajează și un Supervisor și un Operations Coordinator, ambii vorbitori de germană, și un recruiter, vorbitor de engleză.
Și în Cluj-Napoca, arvato scoate la concurs peste 50 de locuri de muncă. Cele mai multe sunt în departamentul Customer Service Representative – 15 pentru vorbitorii de engleză, câte zece pentru rusă / engleză și daneză / finlandeză / norvegiană / suedeză, și câte cinci pentru germană / engleză și ucraineană / engleză. Câte două poziții sunt deschise pentru Solution Coach (engleză / rusă), Team Manager (engleză / rusă) și IT Administrator (engleză), iar câte una pentru Quality Coordinator (engleză), trainer (engleză), Customer Service Representative (olandeză), Site Manager (engleză), Administration & Payroll Responsible (engleză) și recruiter (engleză).
arvato integrează un ansamblu larg de servicii, pentru a le putea oferi clienților săi soluții complete. Aceștia pot alege ce pachet de soluții individualizat li se fie potrivește. “Sprijinim talente naționale și internaționale și suntem preocupați să găsim persoane motivate, care să susțină Serviciul Clienți. Aceasta presupune să fii în contact direct cu cel mai de preț capital al angajatorilor arvato, clienții, să răspunzi telefonic, prin e-mail și chat, atât la întrebările simple, cât și la cele specifice și cu un grad de dificultate mai ridicat”, arată reprezentanții companiei.
Pe lângă serviciile pentru clienți, arvato oferă și diverse alte servicii pentru clienții din întreaga lume – soluții integrate în IT, comerț electronic, managementul Lanțului de Aprovizionare, management Relații Clienți, Creație și Finanțe, precum și diverse servicii legate de crearea și distribuirea de materiale tipărite și medii de stocare digitale. La început, portofoliul arvato se rezuma doar la activități de tipărire și livrarea materialelor printate pentru compania mamă, Bertelsmann.