Compania de travel-tech Kiwi.com caută șase noi membri ai echipei pentru un job de vară cu durata de patru săptămâni, timp în care să călătorească în întreaga lume ca World Travel Hackers.
Persoanele selectate vor putea călători alături de un partener de călătorie ales de ele și vor avea la dispoziție un buget de 10.000 de euro. Vreme de patru săptămâni, vor îndeplini provocări de călătorie speciale, alese de Kiwi.com, în parteneriat cu Visa, lider global în plăți digitale.
Candidații selectați vor avea nevoie de aptitudini de fotografiere și filmat și își vor împărtăși aventurile și cele mai bune hack-uri realizând conținut pentru social media. Vor păstra tot ce vor economisi din bugetul de 10.000 de euro, după ce vor duce la bun sfârșit provocările. Exemple de astfel de provocări includ: rezervarea unui bilet de avion ieftin către orice destinație din lume, în mai puțin de trei minute, prin aplicația Kiwi.com; să încerce felurile de mâncare tradiționale din cinci țări diferite în trei zile, prin vizitarea capitalei fiecărei țări; să găsească o singură destinație spre care să călătorească și unde să meargă la un concert, la un eveniment sportiv și într-un parc de distracții, în aceeași zi – cu ajutor din partea serviciului Visa Concierge.
- VOIS România deschide un nou birou în Iași și recrutează experți IT în Iași în toate departamentele
- In-house sau prin agenție? 5 motive reale pentru care companiile aleg să externalizeze petrecerile de final de an
- Top Angajatori Undelucram.ro: Booking Holdings, Servier Pharma, JYSK, Schneider Electric și Deichmann, cei mai apreciați angajatori din România
“Acest job nu-i pentru toată lumea, însă credem că toată lumea și-l va dori. Nu este pentru cei prea comozi sau pentru cineva căruia îi e frică să facă lucrurile despre care alții doar vorbesc. E pentru cei care au simțul aventurii, știu să găsească metode istețe de a călători cu buget restrâns și cărora le place că creeze conținut incitant pentru social media, prin care să împărtășească sfaturi de a hack-ui călătoritul, pentru ca toată lumea să beneficieze de ele. Nu avem nicio îndoială că acesta este un job pe care și-l vor aminti toată viața”, spune Golan Shaked, Chief Commercial Officer la Kiwi.com, a cărui echipă recrutează pentru aceste roluri.
Cine poate primi jobul
Candidații trebuie să aibă peste 18 ani, să vorbească limba engleză fluent, să aibă un pașaport valabil cel puțin șase luni după luna august 2023 și să poată crea conținut pe social media. Ca să primească jobul, trebuie să găsească un partener de călătorii cu aceleași principii, care să-i ajute să demonstreze că sunt echipa isteață, care hack-uiește călătoritul împreună, pe care o caută compania. Împreună, trebuie să să filmeze și să editeze un video despre orașul în care locuiesc, în limba engleză, în care să arate:
- Cum găsesc moduri istețe de a călători cu mai puțini bani;
- Că le place să își împărtășească sfaturile despre cum să călătorești altfel;
- Că sunt buni la planificarea călătoriilor pe Kiwi.com;
- Că pot sacrifica o parte din confort pentru a economisi bani;
- Că le place să creeze conținut fain despre aventurile și trucurile lor.
Candidaturile sunt așteptate aici, până în 11 iunie.
DESPRE KIWI.COM
Ete una dintre cele mai importante companii tehnologice de călătorii, cu sediul în Cehia și cu peste 1.500 de angajați la nivel global. Algoritmul său inovator permite utilizatorilor să găsească opțiuni de călătorii și prețuri pe care alte motoare de căutare nu le pot vedea. Kiwi.com înregistrează zilnic două miliarde de verificări ale costurilor și analizează 95 la sută din informațiile globale de zboruri. Pe site-ul Kiwi.com sunt efectuate zilnic 100 de milioane de căutări. În medie, în fiecare zi sunt vândute 60.000 de locuri.










