Pe 6 decembrie, va avea loc la București ultimul eveniment din seria „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, ce a ajuns în această toamnă la Iași, Cluj-Napoca și Timișoara.
Și de această dată, conferința se va desfășura în format hibrid. Participanții pot opta pentru prezența fizică, la JW Marriott Grand Hotel, sau online, prin intermediul platformei MyConnector, și se adresează specialiștilor în Employer Branding, Talent Aquisition și Resurse Umane, dar și managerilor de comunicare și internă și liderilor din organizații.
Profesioniști de top, români și internaționali, vor discuta despre provocările cu care se confruntă în atragerea talentelor potrivite în organizațiile lor, strategiile prin care reușesc să facă organizația mai atractivă în ochii noilor generații, acordând totodată atenție unor fenomene care au prins tot mai mult teren în ultimii ani, precum formele flexibile de muncă, Silent Quitting, Great Resignation.
- #PrimaPeListaTa: Echilibrul nu înseamnă să ai totul deodată – Andreea Pipernea, despre alegeri și priorități
- PepsiCo lansează un centru de training de ultimă generație pentru formarea studenților și a angajaților
- Dedeman cumpără șase hectare de teren și își extinde prezența în singurul județ în care nu avea magazine
Cum reușim să motivăm și păstrăm în organizație acei angajați pentru care salariul nu mai este pe primul loc? Cum răspundem nevoii lor de work-life balance? Ce putem face pentru a ne diferenția de alte organizații în competiția pentru recrutarea celor mai potrivite talente? Cum transpunem concepte precum „autenticitatea” și „transparența” în identitatea de brand? Și, nu în ultimul rând, cum arată viitorul în recrutare?
Vom discuta despre toate acestea în sesiunile de prezentări și panelurile de dezbatere, la care vor participa:
- Dina Alvarez, Employee Experience & Internal Communications Director, Leroy Merlin;
- Eva Baluchova, Employer Branding Strategist, Wearebridge.io | Peoplefinders;
- Lana Gabrijelić, Employer Branding Business Partner, Getir;
- Barbara Zych, CEO of Employer Branding Institute (ebinstitute.com);
- Magdalena Krupa, Strategic HR, CEO, Organizational Transformation Leader, Mentor & Coach;
- Mariola Czechowska-Frączak, Facilitator, Coach, Mentor;
- Tímea Mozgirs, International Business Development, Blue Colibri International;
- Mihaela Scurtu, HR Director România, LEONI;
- Mădălina Stoian, HR Manager, Microsoft;
- Ariadna Stamatopol, Talent Acquisition Manager, Adobe;
- Dumitrița Ghenciu, Employer Branding Strategist, Bosch România;
- Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA;
- Liviu Ion, Employee Experience, University Relations & Employer Branding GM, Renault Grup Romania;
- Liviu Anghel, EMEA & Philippines Talent Acquisition Lead, Genpact;
- Irina Alionte, Fondator, Bodyshape Transformation Centre;
- Andra Ardeleanu, CEE Talent Aquisition Lead, Bunge;
- Eduard Drăghici, Employer Branding Manager, Thales;
- Ioana Vişa, Employer Branding and Communications Manager, MassMutual Romania;
- Zoe Dobre, HR Director, Restaurantele City Grill;
Moderatorul evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Mai multe detalii despre agendă și tematică pot fi găsite aici sau la adresa office@business-mark.ro.
- Un proiect: BusinessMark
- Parteneri: Blue Colibri, Regina Maria, LEONI, Bodyshape Transformation Centre
- Eveniment susținut de: BEROCC
- Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
- Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, Portal HR, Revista de HR, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz Magazine, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administrație.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, SpațiulConstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorÎnRomânia.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice
DESPRE BUSINESSMARK
Din 2013, a organizat 259 evenimente “concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. A avut alături 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret, să creeze contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele “concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi – gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. “Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste, care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului”, transmit reprezentanții BusinessMark.