Parte a liderului mondial în real estate şi franciza nr. 1 la nivel global pe acest segment, RE/MAX România implementează noi modalități de lucru pentru agenți, menite să asigure siguranța lor și a clienților.
Printre acestea se numără reducerea numărului de persoane care pot vizita o proprietate în același timp, vizionarea prin intermediul tehnologiilor digitale și obligația agentului de a utiliza măști, mănuși și protecție pentru încălțăminte, la interacțiunea directă cu clienții.
„O parte dintre măsurile de siguranță anunțate au fost implementate în birourile RE/MAX pe toată durata pandemiei și au avut la bază strategia de oferi clienților servicii de înaltă calitate chiar și în condițiile distanțării sociale. Și după relaxarea măsurilor de distanțare, vom continua să aplicăm toate normele necesare pentru protecția agenților și clienților și vom impune noi măsuri adaptate contextului”, declară Răzvan Cuc, președinte RE/MAX România.
Credem că te-ar interesa și: Cum am devenit “neangajabilă”
Pentru a reduce interacțiunile cu mai multe persoane deodată, doar cumpărătorul va avea voie să vadă locuința, fără familia extinsă, copii sau prieteni. Totuși, dacă nu sunt permise vizionările de către proprietar sau cumpărătorul nu se simte confortabil să vizioneze locuința în această perioadă, agentul RE/MAX va apela la cele mai noi tehnologii digitale pentru a intermedia tranzacția, o metodă tot mai utilizată în ultima perioadă.
Noua ta carieră poate începe aici – locuri de muncă în toate domeniile, în toate județele
Fotografiile la 360 de grade, videoclipurile sau tururile virtuale, ce reprezintă deja o constantă în munca agenților, le vor oferi clienților mai mult confort, dar și o privire aprofundată asupra proprietății de care sunt interesați. Potrivit reprezentanților RE/MAX, clienții sunt receptivi la acest nou mod de lucru și sunt de părere că modul de colaborare chiar se va schimba în acest sens, pentru reducerea timpului pierdut în trafic, pentru a vizita proprietățile.
În pofida contextului actual, caracterizat de o dificultate crescută a procesului de vânzare a unei proprietăți, reprezentanții RE/MAX consideră că nevoia de servicii de consultanță imobiliară de calitate va fi tot mai mare. Pentru a avea succes, business-urile trebuie să se axeze și mai mult pe trei piloni vitali dezvoltării: brand puternic, pentru a fi recognoscibili în piață și pentru a primi încrederea clienților, rețea, pentru a colabora eficient în tranzacții și suport, și pachete de training și instrumente eficiente de lucru pentru agenții imobiliari.
În România, RE/MAX este cea mai mare rețea de birouri imobiliare francizate, cu cel mai mare număr de agenți imobiliari, cu peste 50 de francize și peste 500 de membri. Planul de extindere la nivel național vizează, până în 2023, 110 birouri francizate și peste 1.000 de agenți imobiliari. La nivel mondial, RE/MAX este lider în real estate și este franciza nr. 1 pe acest segment. Compania, înființată în 1973, în Denver, are peste 125.000 de agenți afiliați, în 8.000 de birouri din circa 110 ţări. În Europa, RE/MAX este prezent în 38 de țări, cu peste 2.000 birouri și 25.000 de agenți.