Grupul City Grill: Revelionul este SOLD OUT, cu o capacitate extinsă cu 30%, la peste 26.00 de locuri

Lider în industria HoReCa din România, Grupul City Grill anunță că toate locurile disponibile pentru petrecerile de Revelion au fost deja rezervate, ceea ce confirmă un interes crescut pentru evenimentele tematice organizate în locațiile sale.

Anul acesta, grupul oferă o capacitate extinsă la 2.600 de locuri, cu 900 mai multe decât anul trecut, datorită integrării în portofoliu a Zooma, o destinație exclusivistă din cartierul Paradisul Verde, Corbeanca, și organizării de petreceri și la Buongiorno.Italian Primăverii și Hanu’ Berarilor Uranus. Printre locațiile emblematice ale Grupului City Grill, în care organizează petreceri tematice de Revelion, se numără Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor Oprea Soare și Uranus, Buongiorno Italian, iar acum și Zooma Paradisul Verde.

Zooma adaugă un nou nivel de rafinament ofertei grupului. Este cea mai mare locație de evenimente din jurul Capitalei, cu o capacitate totală de 1.500 de persoane. Pentru Revelion, a oferit 500 de locuri și un mix de gastronomie premium, divertisment de calitate și o atmosferă exclusivistă într-un cadru natural spectaculos.

„Integrarea Zooma Paradisul Verde în portofoliul nostru ne permite să răspundem cererii în creștere pentru locații de evenimente premium și să oferim clienților o experiență desăvârșită, în noaptea de Revelion și pe tot parcursul anului. Cu toate locurile rezervate deja, ne pregătim pentru un Revelion memorabil în restaurantele grupului”, declară Daniel Mischie, CEO City Grill Group.

Fiecare restaurant din Grupul City Grill își păstrează identitatea culinară distinctă și își întâmpină oaspeții cu meniuri speciale, atent pregătite. De la preparate românești autentice la finețuri internaționale, meniurile festive reflectă angajamentul grupului de a oferi o experiență gastronomică excepțională.

Daniel Mischie, CEO @ City Grill Group.

Pentru petrecerea de Revelion, Grupul City Grill a pus la vânzare, în octombrie, peste 2.600 de bilete. Ele au fost vândute integral înainte de 15 decembrie. De Revelion, peste 2.600 de invitați sunt așteptați să sărbătorească la Caru’ Cu Bere (440 locuri), Hanu’ lui Manuc (460), Pescăruș (340), Hanu’ Berarilor Oprea Soare (360), Hanu’ Berarilor Uranus (170), Buongiorno Italian Victoriei (220), Buongiorno Italian Primăverii (166) și Zooma (500).

Petrecerile tematice organizate se aliniază cu tipologia clienților fideli ai fiecărui restaurant. Fiecare reprezintă o invitație la o seară sofisticată, cu servicii și gastronomie impecabile. La Pescăruș, pe malul lacului Herăstrău, Grupul City Grill organizează Red Sparkling Party. La Buongiorno Italian, în cartierul Primăverii, este Festa Italiana, iar în Centrul Vechi, bucureștenii și nu numai au putut alege Balul Vienez de la Caru’ cu Bere, Revelion Giugiuc la Hanu’ lui Manuc sau Revelion a la Moulin Rouge la Hanu’ Berarilor Casa Oprea Soare. La Zooma, are loc o petrecere de neuitat între foc și gheață.

Majoritatea oaspeților care aleg restaurantele Grupului City Grill pentru noaptea de Revelion sunt persoane mature, cu venituri peste medie, care vin alături de familie sau prieteni, în grupuri de 6-8 persoane. Circa o treime dintre participanți sunt clienți fideli, care aleg să revină an de an ca să se bucure de atmosfera festivă și serviciile de excepție ale restaurantelor din grup. 

DESPRE GRUPUL CITY GRILL

Este cel mai important jucător român din industria restaurantelor. Fondat în 2004, operează restaurante și cafenele sub brandurile Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruș, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill și La Boheme, primul hotel din portofoliu, dar și proiectele mai recente, Aubergine, Marty Restaurants și complexul de evenimente Zooma din Corbeanca.

Încă de la primul restaurant, a avut la bază ideea de a le oferi clienților un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masă, de a crea un loc de relaxare necesar în pauza de masă, cu familia sau cu prietenii. Prin locațiile operate, se adresează clientului urban care obișnuiește să-și petreacă timpul liber în oraș și să-și stabilească întâlnirile business sau personale la o cafea. Meniurile din restaurante sunt accesibile și variate, cu specific românesc și internațional.

Fie că vorbim despre rețetele emblematice sau orice alt preparat din meniurile restaurantelor Grupului City Grill, ingredientele folosite sunt cele mai bune pentru clienți. “Secretul” mâncărurilor din restaurantele Grupului City Grill sunt ingredientele proaspete, cu proveniență atent controlată și testată, fără adaosuri alimentare. De la cartofii prăjiți proaspeți, curățați și tăiați manual, la ouă din surse cage free și până la legume crescute în solarul propriu de lângă Târgoviște, filozofia pe care se bazează bucătarii grupului este aceea de a extrage gustul natural al ingredientelor, pus în valoare prin asociere și condimente precum sare și piper.

În toate restaurantele, în care se gătește zilnic pentru aproape 15.000 clienți, se reciclează uleiul, sticla, cartonul și plasticul, și se reduce risipa alimentară prin campanii active.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share