Unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit își întărește prezența pe plan local prin extinderea hub-ului IT în România.
„Hub-ul IT reprezintă un pilon esențial în strategia noastră de internaționalizare a aspectelor tehnologice în companie. Va juca un rol crucial în dezvoltarea și implementarea proiectelor tehnologice inovatoare pentru întregul grup”, declară Andreas Schobert, CTO și membru în Consiliul de Conducere al HORNBACH Baumarkt AG.
Potrivit companiei, alegerea României pentru acest proiect se datorează, în primul rând, prezenței unui număr mare de talente cu competențe extinse în IT. România devine astfel un mediu propice pentru dezvoltarea unei echipe de specialiști pasionați de tehnologie și dornici să contribuie la succesul internațional al companiei. Ei vor avea șansa să evolueze în carieră într-un grup puternic la nivel european.
- Aproape 900 de posturi propuse de instituțiile de stat în prima lună a anului, pe eJobs
- „Tinder-ul joburilor”: Giggle, platforma care își propune să revoluționeze munca flexibilă
- Hărțuirea la locul de muncă, noi modificări legislative: ce obligații suplimentare au angajatorii
„Echipa noastră din România înțelege că fiecare linie de cod contribuie la experiența și satisfacția clienților noștri. Ne angajăm să aducem valoare adăugată fiecărui proiect și să creăm soluții inovatoare, care să facă diferența în retailul modern”, arată Andreas Schobert.
Inițial, hub-ul IT se va concentra pe proiectele legate de magazinul online, dar se va extinde ulterior și va aborda și alte aspecte-cheie ale modelului de afaceri interconectat al HORNBACH. Echipa sa va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea proiectelor, dar și de extinderea proactivă a serviciilor și dezvoltarea unor idei inovatoare pentru îmbunătățirea sistemelor existente.
„Numărul de angajați ai hub-ului va crește rapid. Estimăm că, până la sfârșitul anului, numărul de colegi va ajunge la un nivel cu două cifre. Prioritatea va fi acordată mai ales calității și potrivirii culturale”, explică Andrei Arabolea, IT Lead HORNBACH IT HUB România.
DESPRE GRUPUL HORNBACH
Este unul dintre cei mai mari cinci retaileri de articole de bricolaj și grădinărit din Europa. Fondată în 1877, HORNBACH este singura companie din sectorul bricolajului cu o istorie care se întinde pe șase generații. Are peste 25.000 de angajați și operează 169 de magazine de bricolaj și centre de grădinărit, două magazine specializate și magazine online în nouă țări europene. HORNBACH România deține nouă magazine fizice, în București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca și Constanța, și magazinul online.