Georgian Bâlă, un profesionist cu o experiență de peste 15 ani în HoReCa și FMCG, revine după șapte ani în echipa locală și preia rolul de Managing Director al Julius Meinl România.
Numirea lui Georgian Bâlă la conducerea operațiunilor locale ale Julius Meinl are loc într-un context strategic de consolidare și de extindere a brandului pe piața locală, cu obiective ambițioase de creștere. Una dintre direcțiile principalele ale strategiei sale va fi dezvoltarea și consolidarea echipei Julius Meinl România.
Georgian Bâlă are o carieră de peste 15 ani în companii multinaționale și antreprenoriale din HoReCa și FMCG. A condus echipe în industrii variate, cu operațiuni care depășesc 20 de milioane de euro anual și echipe de peste 500 de oameni. Înainte să se alăture echipei Julius Meinl, a condus lanțul de simigerii Petru și a dezvoltat canalul HoReCa și operațiunile de export ale producătorului FrieslandCampina.
- Retail, construcții și transporturi, domeniile care angajează cei mai mulți seniori și manageri. Candidații vor un salariu cu 15-20% mai mare decât cel actual ca să accepte o nouă ofertă
- #echipaPoștaRomână: Teodorei Fliu – tânăra care refuză să lase greutățile să o definească și care a găsit o familie la Poșta Română
- Cum arată biroul ideal pentru români: trebuie să fie „zen” și să ofere opțiuni flexibile, diverse și ușor de personalizat
Georgian Bâlă va coordona extinderea prezenței brandului în HoReCa și va continua să valorifice oportunitățile din acest sector-cheie de piață. Totodată, va accelera performanța pe canalele de retail, având în vedere potențialul lor de a sprijini dezvoltarea continuă a companiei. El va susține și expansiunea brandului în alte canale cu potențial de creștere, pentru a contribui la consolidarea poziției de lider al Julius Meinl pe piața cafelei premium din România.
Afacere de familie înființată în 1862, în Austria, Julius Meinl activează în peste 70 de țări la nivel mondial, iar în 40 dintre ele se află în top 3 mărci de cafea premium și este lider de piață pe segmentul premium în Austria, țările adriatice, Europa Centrală și de Est și Dubai.
Peste două miliarde de oameni se bucură în fiecare an de o ceașcă cu cafea Meinl, acasă sau în locațiile partenere. În următorii ani, Julius Meinl își propune noi țeluri ambițioase pe plan local, ca extinderea segmentului de cafenele partenere și dezvoltarea zonei de retail.
Fondată în 1862, Julius Meinl este una dintre cele mai vechi prăjitorii de cafea din lume și un brand iconic pentru cafenelele vieneze. Cu 160 de ani de experiență, pe parcursul a cinci generaţii, Julius Meinl a devenit furnizorul preferat al celor mai bune cafenele vieneze.