Platforma de socializare LinkedIn va deveni mai puţin profesională, după ce va începe să ofere utilizatorilor săi acces la jocuri.
LinkedIn, platforma de socializare deţinută de Microsoft şi cunoscută pentru conectarea profesioniştilor din diverse domenii de activitate, va avea jocuri. Informaţia a fost descoperită iniţial în codul platformei, iar ulterior a fost confirmată de reprezentanţii acesteia, notează News.ro.
Planul LinkedIn este să ofere acces la puzzle-uri gen Wordle, care s-a bucurat de un succes enorm, motiv pentru care a fost cumpărat de New York Times. LinkedIn speră la acelaşi nivel de viralizare în mediul online și va începe cu trei jocuri, numite Queens, Inference şi Crossclimb.
- Ford Otosan a inaugurat noua linie de ansamblare a bateriilor destinată producţiei de vehicule electrice în România
- Ce măsuri implementează companiile din România ca să-și motiveze angajații să revină la birou
- Ex-directorul general al Lactalis și Parmalat în România este noul CEO al Caroli Foods Group
Un reprezentant al LinkedIn a confirmat pentru TechCrunch că platforma lucrează la adăugarea de jocuri bazate pe puzzle-uri la experiența LinkedIn ca o modalitate “să deblocheze un pic de bună dispoziție, să ducă la aprofundarea relațiilor între oameni și, sperăm, să declanșeze oportunitatea unor conversații”.
Scopul LinkedIn este simplu – creşterea timpului petrecut de utilizatori pe platformă, chiar dacă asta înseamnă abaterea de la nişa fixată. Aflată în căutarea a noi domenii prin care să crească implicarea utilizatorilor săi, nu este exclus ca LinkedIn să continue să adauge şi alte tipuri surprinzătoare de conţinut pentru cei peste un miliard de utilizatori ai săi.