Strategia de resurse umane orientată pe oameni, cu accent pe wellbeing, flexibilitate, dezvoltarea talentelor și diversitate, a adus NN România o nouă certificare Top Employer, pentru al șaselea an consecutiv.
NN a fost desemnată Top Employer 2024, pentru al șaselea an consecutiv, în România și în toate țările în care este prezent NN Group, și ocupă locul patru pe piața locală și locul șase în Europa.
Recunoașterea este acordată de Top Employers Institute, cea mai prestigioasă autoritate globală în certificarea excelenței și performanței în domeniul resurselor umane, pe baza unui proces amplu de evaluare a practicilor organizațiilor în arii precum strategia de resurse umane, mediul de lucru, atragerea și dezvoltarea talentelor, diversitatea, echitatea și incluziunea sau starea de bine a angajaților.
Certificarea evidențiază poziția NN ca angajator de top pe piața muncii, susținută de strategia de resurse umane, orientată pe oameni și axată pe cultura și experiențele create pentru cei circa 500 de angajați din echipă și cei 1.600 de consultanți financiari și manageri din forța de vânzări.
- 7 din 10 angajatori se plâng că salariații lor nu sunt destul de flexibili și nu înțeleg că piața muncii se schimbă rapid
- Cum a murit managementul resurselor umane
- Adina, “internul” de la Iași care testează aplicațiile Poștei Române
“Grija noastră pentru oameni se reflectă în toate inițiativele care contribuie la cultura și experiențele excelente pentru creșterea, dezvoltarea și bunăstarea oamenilor. Din rolul de angajator de top, știm că succesul nostru este determinat de pasiunea și dedicarea talentelor din echipă. De aceea, NN este locul în care fiecare coleg contează și unde parcursul său profesional este susținut la fiecare pas. Colegii noștri sunt încurajați să devină cea mai bună versiune a lor și să ofere cele mai bune produse și servicii celor peste 2,3 milioane de clienți din România”, declară Eszter Martin, Chief HR Officer la NN România.
În ultimul an, NN România a creat și consolidat multiple inițiative în toate ariile de resurse umane și s-a concentrat pe dezvoltarea, îmbunătățirea abilităților și bunăstarea oamenilor din echipă și pe atragerea de noi talente. Compania a implementat și programe menite să dezvolte abilități și competențe dinamice axate pe tehnologie, agilitate și experiența clienților, și a inițiat o transformare agilă, care să îmbunătățească colaborarea între echipe.
Compania și-a extins și pachetul de beneficii, care acoperă o gamă extinsă de soluții pentru sănătatea, viitorul financiar și stilul de viață al angajaților. De anul trecut, echipa NN beneficiază de flexibilitate sporită în modul de lucru și are posibilitatea să lucreze de oriunde din lume, două luni pe an, în plus față de modelul de lucru hibrid existent. NN a continuat să se concentreze și pe asigurarea unui mediu de lucru divers și incluziv, s-a implicat în inițiative relevante și de impact în societate și și-a încurajat angajații să fie voluntari și să facă o diferență pentru sănătatea, educația, stabilitatea financiară și bunăstarea persoanelor din comunitățile defavorizate.
Înființat în urmă cu mai bine de 30 de ani, Top Employers Institute a certificat până acum peste 2.300 de organizații din 121 de țări și a avut un impact pozitiv în viața profesională a peste 12 milioane de angajați.
DESPRE NN ROMÂNIA
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, iar de 15 ani activează și pe segmentul pensiilor private și este lider pe piețele de profil. În ultimii ani, s-a extins în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. Se bazează pe circa 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și are peste 2,3 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României. NN România este parte din NN Group, companie de servicii financiare cu o istorie de peste 175 de ani la nivel internațional și prezență în 11 țări, cu peste 16.000 de angajați și peste 20 milioane de clienți.