O companie din România oferă peste 200 locuri de muncă pentru persoanele de peste 45 de ani

ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară, a lansat o campanie de integrare în muncă pentru persoanele trecute de 45 de ani, la nivel național.

”Într-un context în care retailul alimentar modern se dezvoltă mai repede decât alte domenii, apare o nevoie stringentă în a găsi numărul necesar de persoane potrivite. În ultimii ani, am identificat o categorie de vârstă vulnerabilă, ignorată de angajatori: persoanele care au peste 45 de ani. Suntem încrezători că tot mai mulți seniori vor aplica pentru un loc de munca la noi, cu atât mai mult cu cât avem pregătite programe speciale, care să-i ajute să se adapteze într-un timp foarte scurt”, declară Eugen Saulea, fondatorul ESSA Group, un business de 15 milioane de euro anul trecut.

Toate studiile de specialitate arată că vârsta este unul dintre principalele motive pentru care un angajator acceptă sau respinge un candidat. Pentru cei care au împlinit deja 45 de ani, refuzul are la bază, de cele mai multe ori, nivelul lor de digitalizare și o rezistență mai scăzută la stres în comparație cu persoanele tinere.

Un avantaj pentru angajatorii care au angajat persoane din categorii considerate vulnerabile a venit, anul acesta, și din partea statului. Potrivit OUG 220, intrată în vigoare la finalul lui 2020, cu aplicabilitate în 2021, companiile care, între 1 ianuarie și 1 septembrie, au încadrat în muncă pe perioadă nedeterminată persoane de peste 50 de ani, care și-au pierdut locul de muncă din motive neimputabile lor în perioada stării de urgenţă sau de alertă, primesc lunar, timp de un an, 50 la sută din salariul angajatului, dar nu mai mult de 2.500 lei. 

În cazul ESSA, printre activitățile vizate, cele mai multe locuri de muncă sunt pentru lucrători comerciali, casieri și pickeri. Compania are parteneriate pe termen lung cu mai multe rețele de tip hypermarket, supermarket și cash & carry și asigură servicii în aproape 2.500 de puncte de vânzare.

”De multe ori, totul gravitează în jurul ideii că <nu găsim persoanele potrivite pe care să le angajăm>, când, de fapt, mulți angajatori resping din start ideea de a angaja seniori și invocă diferite motive. E adevărat că digitalizarea joacă un rol important, însă este bine de știut că persoanele din categoriile vulnerabile se pot adapta ușor într-o echipă dacă sunt ajutate și li se acordă încredere”, spune Eugen Saulea.

În ultimul timp, ESSA și-a extins lanțul de servicii și dincolo de plasarea de personal și asigură un serviciu complex, ce include identificarea celor mai talentate persoane, atragerea lor în organizație și plasarea în comenzile partenerilor săi, în funcție de solicitările acestora. Compania măsoară zilnic satisfacția angajatului la locul de muncă și pe cea a beneficiarului de servicii.

DESPRE ESSA GROUP

Înființat în 2010 de antreprenorul Eugen Saulea, ESSA Group este astăzi unul dintre cei mai cunoscuți jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară. În 2020, grupul a raportat afaceri de 15 milioane de euro, în creștere ușoară față de anul anterior. Printre serviciile din portofoliul companiei se numără: recrutarea şi plasarea de forţă de muncă, BTL şi evenimente, servicii management POSM (materiale de comunicare), call center şi merchandising . În prezent, ESSA oferă servicii în sistem leasing şi outsourcing pentru peste 30 de clienţi, furnizori şi producători, dar şi pentru marile lanţuri de retail precum Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry, Mega Image.

Articolul anterior

Intenția de angajare a tinerilor de 18-24 de ani, la un maxim istoric. Doar 17,7 la sută dintre ei s-au angajat in ultimele șase luni

Articolul următor

Studiu Hays: 40 la sută dintre angajaţi iau în considerare schimbarea locului de muncă

Articole din aceeași categorie
Total
5
Share