Ryan Singer, unul dintre cei mai mari specialiști la nivel mondial în dezvoltarea de produs și autorul Shape Up, o carte de referință în domeniu, se numără printre cei 60 de speakeri care vin, anul acesta, la How to Web, principalul loc de întâlnire din Europa de Est pentru pasionații și profesioniștii în tehnologie, startup-uri și investiții. A 12-a ediție How to Web va avea loc fizic, pe 4-5 octombrie, la Face Convention Center București.
Ryan Singer are o viziune inovatoare pentru produsele digitale, după dezvoltarea a numeroase metodologii și feature-uri folosite de milioane de oameni, în cei peste 17 ani petrecuți în funcții de conducere la Basecamp, una dintre cele mai recunoscute companii de software din lume. În această perioadă, a influențat profund modelul de business adoptat de companiile de produs: de la licență la Software as a Service. Rolul său a evoluat de la UI Designer la Product Manager și Head of Strategy.
A inventat procesele pe care echipele companiei le foloseau pentru a proiecta, pentru a dezvolta și pentru a livra software. În fiecare etapă, a trebuit să rezolve probleme într-un domeniu nou, folosind metode ce nu sunt predate în școli. Asta l-a determinat să dobândească un set unic de instrumente de cercetare și strategie, ca să-și dea seama care este direcția când nimeni altcineva nu știa încotro să se îndrepte.
Este autorul Shape Up: Stop Running in Circles and Ship Work that Matters, o carte de mare succes despre managementul dezvoltării de software și care a schimbat modul în care multe echipe de software vorbesc despre modelarea proiectelor și rezolvarea necunoscutelor. Metodologia Shape Up ajută echipele de dezvoltatori să construiască modelul mental, instrumentele și limbajul pentru ca acestea să poată rezolva problemele legate de livrareși de procesul de produs.
- Peste 5.000 de joburi la Angajatori de TOP. 80 de companii recrutează la cel mai mare târg de carieră, la finalul lunii martie
- #PrimaPeListaTa: Cum arată echilibrul după o carieră în politică – Mara Calista
- Voxxed Days Bucharest: „Pentru a rămâne competitiv, sectorul IT din România trebuie să vândă inovație, nu doar ore de muncă”
Startup-urile românești Digitail și Planable vin la How to Web 2023
Alături de nume internaționale, vor urca pe scena How to Web și reprezentanți ai pieței locale de tech & startups, precum Sebastian Gabor și Ruxandra Pui, fondatorii Digitail, companie ce a primit recent o investiție de 11 milioane de dolari, și Xenia Muntean, co-fondatoarea Planable, o soluție inovatoare de social media management. Printre alți experți globali se numără James Mayes, co-fondator și ex-CEO Mind the Product, cea mai mare comunitate de Product Managers din lume, și Ivan Brezak Brkan, Director of Developer Content la Infobip.
Tema acestei ediții este reziliența și are sloganul Keep Building, un îndemn pentru a găsi resursele potrivite de a traversa contextul actual în domeniul tehnologiei.
“Misiunea How to Web este să ofere acces la resurse și conexiuni celor care vor să creeze sau care contribuie la dezvoltarea de produse și servicii cu ajutorul tehnologiei. Și facem asta încă din 2009, prin How to Web. În ultimii ani, am învățat că reziliența și capacitatea de a ne adapta sunt cele mai importante atribute în perioade de incertitudine.
Anul acesta, îndemnul nostru pentru cei care simt această incertitudine e să continue să construiască și să ni se alăture, cu atitudinea de #KeepBuilding. Europa de Est este un hub al oamenilor talentați în tehnologie, așa că noi creăm contextul de business în care pot întâlni experți globali, investitori, fondatori de succes și echipe dedicate care vor să învețe și să cunoască alți profesioniști ca ei, pentru a găsi cele mai bune idei și soluții pentru provocările pe care le au”, spune Monica Zara, Head of Conference at How to Web.
Un “festival al inovației” la care sunt așteptați peste 2.500 de participanți
Cei peste 2.500 de participanți ai How to Web Conference 2023 vor avea parte de o experiență asemănătoare unui“festival al inovației” și vor beneficia de toate aceste componente ale evenimentului:
- 2 scene cu experți globali și locali în dezvoltarea de produse și strategii de creștere de succes
- O scenă dedicată startup-urilor cu Demo Days, pitch-uri și subiecte de interes pentru fondatori și investitori
- Scenă Q&A, unde au ocazia să interacționeze cu cei mai mari pionieri ai industriei
- Competiția Spotlight, cu cele mai relevante startup-uri din Europa de Est
- Networking prin aplicația de eveniment și zonele dedicate de întâlniri
- Interacțiune directă cu cele mai noi startup-uri și tehnologii prezentate în zona de Expo
- Zone de petrecere a timpului cu echipa sau alți participanți ai conferinței, precum zona chill, food area, party
- Pre-evenimente dedicate comunităților, investitorilor, fondatorilor și cercetătorilor
Biletele pentru How to Web 2023 se pot achiziționa prin platforma howtoweb.co, la prețul de Very Early Bird, de la 129 de euro. Startup-urile pot beneficia de un preț special, după aplicare.
DESPRE HOW TO WEB
Este evenimentul de referință dedicat startup-urilor și inovării din Europa de Est. Inițiat în 2009, din dorința de a oferi acces la oportunități de învățare și networking pentru comunitatea profesioniștilor din tehnologie și antreprenoriat, a devenit rapid unul dintre cele mai influente evenimente din estul Europei. Prin facilitarea accesului la expertiză globală și networking de calitate, a accelerat adoptarea antreprenoriatului în tehnologie în România și în estul Europei.