Cea mai mare tipografie flexografică locală producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România a înregistrat, anul trecut, o creștere a exporturilor de peste 38 la sută față de 2021, iar pentru 2023 are ca obiectiv o nouă evoluție importantă, de două cifre.
Ungaria și Germania au fost principalele piețe externe pentru tipografie, anul trecut, și vor fi și în 2023. Business-ul clujean a raportat, anul precedent, creșteri de vânzări în toate cele 13 țări din Europa și Asia în care operează, inclusiv în Croația, Letonia, Marea Britanie, Israel sau Republica Moldova.
Pe lângă etichetele autoadezive furnizate partenerilor internaționali, Rottaprint a raportat o cerere ridicată și pentru alte produse din portofoliu, precum etichete shrink, capace de aluminiu, manșoane, etichete neadezive sau aluminiu imprimat pentru blistere.
- ING Germania va avea un șef de Resurse Umane român, din noiembrie
- Auchan România la “majorat”: peste 7.000 de angajați, care activează în peste 50 de meserii
- EY România, ASE București și Banca Mondială lansează Programul MBA în Economia Educației și Leadership
”Experiența și expertiza dobândită în mai bine de 30 de ani de colaborare cu jucătorii cei mai importanți din industria alimentară ne recomandă inclusiv în afara granițelor. Principalele business-uri pe care le deservim sunt producătorii de lactate, carne și preparate de carne. O creștere importantă am înregistrat și din partea producătorilor de detergenți, îngrijirea casei sau cosmetice. Fluxurile de lucru, certificările pe care le avem și flexibilitatea în fața nevoilor partenerilor ne permit să oferim și pe plan extern produse la cele mai înalte standarde de calitate”, declară Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
Cu o istorie de 32 de ani pe piață, Rottaprint a terminat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste 32 milioane de euro, după o perioadă cu investiții și eforturi canalizate spre soluții durabile, dezvoltarea de noi aplicații și produse menite să faciliteze procesul de reciclare și reutilizare, necesare pentru partenerii români și internaționali.
În 2022, a finalizat un proiect amplu, desfășurat pe parcursul a trei ani, cu o investiție totală de peste 3,7 milioane euro, alocată achiziționării de tehnologii și utilaje necesare pentru realizarea sustenabilă a produselor pe care le are în portofoliu.
DESPRE ROTTAPRINT
Este cea mai mare tipografie flexografică românească producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile de pe piața locală. Cu o experiență de peste 32 de ani, compania cu sediul în Apahida, jud. Cluj, deține două centre logistice în România, în Brașov și Ilfov, și două în Ungaria și Germania. În 2022, a livrat produse în 13 țări din Europa și Asia.