SoftServe deschide primul sediu în România și își mărește de trei ori echipa locală

Una dintre principalele companii IT din Europa, prezentă pe piața locală din mai 2022, a inaugurat primul sediu din țară, în București, și va încheia anul cu o creștere de peste 200 la sută a numărului de angajați din România.

Biroul SoftServe România este în clădirea Charles de Gaulle Plaza, din zona centru-nord, și are o suprafață utilă de peste 540 mp. Până acum, SoftServe le oferea angajaților din București posibilitatea de a lucra dintr-un hub de co-working din centrul Capitalei.

“SoftServe continuă să aibă o politică de lucru flexibilă și le oferă tuturor angajaților posibilitatea să aleagă liber de unde lucrează. Acest birou ne ajută să creștem acest nivel de flexibilitate și să venim în întâmpinarea colegilor care preferă să lucreze de la birou sau care au nevoie de un spațiu pentru diverse întâlniri de echipă”, spune Dan Paraschiv, Country Manager, SoftServe România.

Pe lângă biroul inaugurat în București, compania pune și la dispoziția angajaților din Cluj-Napoca spații de lucru într-un hub de co-working din oraș, prin soluția Pluria, ce oferă acces la o rețea națională de spații flexibile.

“București și Cluj sunt acum orașele cu cei mai mulți angajați, dar modelul de lucru de la distanță ne permite să avem echipe oriunde în România. Printre orașele unde suntem prezenți cu mici echipe se numără Brașov, Iași și Timișoara. Am început în România ca angajator 100 la sută remote și este un model cu care continuăm să operăm și pentru care suntem recunoscuți”, explică Dan Paraschiv.

SoftServe a inaugurat operațiunile din România în mai 2022, ca parte a strategiei de extindere globală. “În mai 2022, eram doi angajați – eu și un recruiter. Anul acesta, vom încheia cu aproape 150 de colegi, de trei ori mai mulți decât la începutul lui 2023, și continuăm să creștem. Până la finalul anului viitor, urmărim să ajungem la 250 de oameni”, arată Country Manager-ul SoftServe România.

Dan Paraschiv, Country Manager @ SoftServe România.

Pe lângă politica de lucru flexibilă, SoftServe le oferă angajaților o suită de alte beneficii, cu accent pe wellbeing și educație. Compania oferă un pachet de beneficii flexibile – angajații își aleg singuri, în limita unui buget lunar, pachetul extrasalarial. Toți angajații primesc 25 de zile de concediu de odihnă, dar și alte zile libere în plus, pentru evenimente personale sau familiale.

SoftServe dispune de un adevărat ecosistem educațional. Sub denumirea SoftServe University, le oferă angajaților peste 1.000 de cursuri dezvoltate intern, care se adaugă altor 10.000 pe care le pot accesa gratuit pe Udemy Business. În plus, suportă costul certificării angajaților pentru o serie de tehnologii și contribuie astfel la dezvoltarea profesională accelerată a specialiștilor săi.

SoftServe are și o componentă de implicare socială dezvoltată. Are propria fundație caritabilă, Open Eyes, și propria platformă de crowdsourcing, Open Tech, prin care se implică în programe sociale în toate țările în care este prezentă. Prin Open Eyes, a donat, anul acesta, 1,2 milioane de dolari pentru achiziția a 100 de ambulanțe pentru Ucraina, prin programul Drive for Life. Această donație se adaugă celorlalte 123 de vehicule medicale donate în 2022, pentru a veni în ajutorul salvatorilor de pe linia frontului din Ucraina.

În primul an în România, SoftServe și voluntarii săi au susținut mai multe acțiuni de plantare din București, Cluj, Iași și Brașov, printr-o colaborare cu organizația Creștem România Împreună. Parteneriatul va continua și în 2024. Prin programul EmpowerU, care sprijină incluziunea grupurilor vulnerabile, compania a lansat cursuri de IT gratuite pentru persoanele strămutate ca urmare a războiului din Ucraina, în parteneriat cu Consiliul Național Român pentru Refugiați. Primul curs, axat pe studiul HTML, se încheie la finalul acestei luni.

SoftServe este o companie IT care oferă consultanță și soluții digitale pentru o gamă diversă de industrii, precum energie, petrol, sănătate, finanțe, retail, auto și producție. Expertiza sa variază de la DevOps și Big Data la AI, IoT, securitate cibernetică, realitate extinsă (XR) și robotică. De la intrarea pe piața locală, a angajat specialiști IT în domenii variate, de la ingineri software specializați în Python, Java sau PHP, la DevOps și WebUI. Compania are acum circa 30 de roluri deschise pe piața locală.

DESPRE SOFTSERVE

Este o companie globală de IT, care oferă servicii de dezvoltare software și consultanță. Circa 12.000 de angajați lucrează în peste 50 de birouri aflate în întreaga lume. Compania lucrează la peste 900 de proiecte active pentru clienți din America de Nord, UE și Asia. Printre clienții săi se numără IBM, Cisco, Panasonic, Cloudera, Henry Schein sau Spillman Technologies. Este partener Google Cloud Platform, Amazon Web Services, Microsoft Azure, NVIDIA și al altor companii de tehnologie cunoscute.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share