Cea mai mare companie IT din România va angaja 500 de specialiști, în 2016, și va ajunge la un număr de circa 2.000 de angajați, la nivel internațional.
În acest moment, SoftVision se află într-o perioadă de creștere accelerată, datorată proiectelor în continuă dezvoltare. Prin urmare, până la finalul lui 2016, compania clujeană așteaptă să i se alăture încă 500 de colegi noi, ceea ce ar însemna o păstrare a trend-ului ascendent din ultimii ani. „Anul acesta, plănuim să creștem și să investim puternic în echipele noastre. Vom continua și investițiile în infrastructură. O direcție importantă o reprezintă atragerea de parteneriate strategice, ce vor duce la extinderea SoftVision atât pe piața din România, cât și pe cea internațională, din SUA și Asia. Primii pași în vederea susținerii planurilor ambițioase de extindere și creștere au fost făcuți de la finele anului 2015, când am deschis un nou sediu, în Las Vegas”, anunță George Stan, director general SoftVision.
Mediul de afaceri de pe piaţa IT este marcat de o competiție acerbă în ceea ce priveşte atragerea şi retenţia specialiștilor din domeniu. Acesta este motivul pentru care SoftVision își va concentra eforturile și în organizarea de training-uri, pe o gamă largă de tehnologii, în vederea specializării și instruirii absolvenților de studii tehnice. Astfel, tinerii specialiști vor fi pregătiți pentru provocările tehnice pe care le vor întâlni în activitatea profesională, susțin reprezentanții SoftVision. În acest moment, compania are job-uri disponibile în toate cele cinci orașe în care este prezentă, în România – Cluj-Napoca, București, Iași, Timișoara și Baia Mare.
DESPRE SOFTVISION
După o experiență de 18 ani pe piața de software development din România, cu sediul central în Cluj-Napoca și filiale în București, Iași, Timișoara, Baia Mare, dar și în SUA (Silicon Valley și Las Vegas), SoftVision dezvoltă peste 300 de proiecte, pentru 200 de clienţi din Europa şi SUA. Compania acoperă servicii şi produse de tip dezvoltare software, testarea și asigurarea calității, aplicații mobile, UI/UX Design, servicii de suport şi altele. În portofoliul de clienți apar companii de renume mondial, prezente în Top 500 Fortune, Silicon Valley şi Wall Street, din diverse domenii de activitate, precum cel financiar-bancar, telecomunicaţii, medical, educaţie sau media – Microsoft, Toshiba, Alcatel, Sharp, Swisscom și Sprint sunt câteva dintre ele.