Summer’s Cool: 20 de studenți și absolvenți din România încep un internship de vară plătit la Nestlé

20 de studenți și absolvenți din România încep programul de internship plătit Summer’s Cool la cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume.

Ajuns la a șaptea ediție, acesta este unul dintre cele mai longevive proiecte de dezvoltare profesională și reunește 85 de tineri din Bulgaria, Serbia, Croația și, în premieră, Ucraina.

Summer’s Cool face parte din Inițiativa Nestlé Needs YOUth, lansată de Nestlé în 2013, ce are scopul de a sprijini tinerii în tranziția din mediul academic către o carieră de succes. Nestlé oferă programe de internship și locuri de muncă pentru studenți sau absolvenți și le dă șansa să-și dezvolte abilitățile și să câștige experiență într-un mediu de lucru real.

Compania se concentrează și pe dezvoltarea abilităților și competențelor tinerilor și le oferă acces la programe de formare și mentorat pentru a le spori șansele de a-și găsi un loc de muncă și de a-și construi o carieră de succes. Tinerii selectați pot participa la proiect în regim hibrid, șase ore pe zi, patru zile pe săptămână, timp de patru săptămâni.

Programul interactiv va fi susținut de peste 60 de profesioniști din companie: traineri, mentori și membri ai juriului. Internshipul cuprinde sesiuni pe diferite subiecte (marketing, supply chain, sales, financiar, resurse umane, sustenabilitate, leadership), iar tinerii vor lucra în grupe multiculturale pentru a rezolva un studiu de caz pe teme de Marketing și Sustenabilitate.

”Nestlé este o companie care atrage și formează tineri la început de drum. O bună parte dintre actualii noștri profesioniști și-au început cariera în acest mod. Mediul de lucru este unul internațional, workshop-urile se desfășoară în limba engleză, iar facilitatorii, de șase naționalități diferite, sunt angajați seniori ai companiei, cu o experiență vastă, funcțională și de business”, spune Loredana Gîlmeanu, HR Business Partner & Country Lead Nestlé Romania, Bulgaria, Adriatics.

Inițiativa Summer’s Cool are ca scop să completeze pregătirea teoretică oferită de universitate cu o pregătire practică, care îi va familiariza pe studenți cu cerințele și realitatea locurilor de muncă din lumea afacerilor. De la lansarea sa, în 2017, peste 110 studenți din România au participat în acest program.

Prin programul Nestlé Needs YOUth, compania își asumă responsabilitatea socială de a sprijini tinerii în dezvoltarea lor profesională și de a contribui la crearea unui viitor mai bun pentru ei. Nestlé investește în pregătirea și dezvoltarea tinerilor cu potențial aflați la început de carieră, parte integrantă din programele de Responsabilitate Socială Corporativă.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share