Târgul de Cariere pregătește sezonul de evenimente de recrutare din primăvară, în șapte orașe din România și Republica Moldova

Anul 2022 a înregistrat cel mai mare număr de angajări din ultimii cinci ani. Acest lucru a fost ilustrat și de cifrele extrase din evenimentele Târgul de Cariere de anul trecut.

Cele șapte evenimente au confirmat interesul crescut al candidaților și al companiilor pentru piața forței de muncă și au reunit 18.664 de participanți și 250 de angajatori, care au pus la dispoziția candidaților 8.482 locuri de muncă. Târgul de Cariere a avut și 269.213 vizitatori online, în timp ce interviurile cu reprezentanții companiilor, transmise direct de la evenimente, s-au bucurat de 36.719 de vizualizări.

În baza cifrelor din sezonul de toamnă și a tendințelor actuale, este de așteptat ca interesul pentru ofertele de pe piața muncii și pentru employer branding să se mențină la cote înalte și la începutul lui 2023, chiar dacă unii analiști preconizează o încetinire a ritmului angajărilor.

Primăvara aceasta, Târgul de Cariere se întoarce cu un nou sezon de evenimente și pune piața muncii în mișcare în șase dintre cele mai importante orașe ale țării și capitala Republicii Moldova: Sibiu (10-11 martie), Cluj-Napoca (15-16 martie), Oradea (18 martie), Târgu Mureș (22 martie), Chișinău (31 martie-1 aprilie), Iași (7-8 aprilie) și Brașov (21-22 aprilie).

Zeci de companii locale și internaționale au confirmat deja prezența la evenimentele de recrutare din primăvara acestui an, iar reprezentanții lor așteaptă să interacționeze direct cu participanții și să le prezinte variate oferte de angajare. Și de data aceasta, vor fi prezente companii din diverse domenii de activitate, precum inginerie și IT, producție și tehnică, auto si automotive, HoReCa, logistică și transport, telecomunicații, comerț, marketing și comunicare, servicii și BPO, resurse umane, financiar, bancar, farma sau medical.

“Târgul de Cariere pune piața muncii în mișcare și în această primăvară și oferă companiilor variante multiple de employer branding, iar celor aflați în căutarea unui loc de muncă – numeroase oportunități profesionale. Venim mereu venim cu oportunități, iar participanții aleg cum le transformă”, spune Maria Petruța, PR Manager la Târgul de Cariere.

Mai multe informații despre calendarul și programul evenimentelor din această primăvară pot fi consultate pe targuldecariere.ro și pe paginile de social media ale evenimentului – Facebook, LinkedIn, Instagram și Youtube.

Târgul de Cariere împlinește anul acesta 17 ani de activitate. Cea mai mare rețea de evenimente de carieră și employer branding din România și Republica Moldova reunește sute de angajatori și mii de candidați de două ori pe an, în sezonul de primăvară și cel de toamnă.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share