BusinessMark revine la București cu o nouă ediție a Tax & Finance Forum, eveniment ce va aborda cele mai importante aspecte și noutăți legislative cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.
Conferința va avea loc pe 4 aprilie și se va desfășura la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, însă va avea și componenta virtuală, astfel că participanții pot urmări întregul eveniment și online.
Și de această dată, evenimentul este adresat atât companiilor din mediul privat, cât și celor din sectorul public, și reunește experți din cele mai importante companii de consultanță prezente pe piața românească. Ei vor aborda subiecte de mare interes și de actualitate pentru directorii financiari, managerii de taxe, consultanții fiscali, controllerii financiari, directorii economici și contabili, contabilii și auditorii români.
- Conectarea și colaborarea creativă, rolurile pe care trebuie să le susțină designul biroului. #HyperCollaboration
- Raluca Prodan, fondatoarea primei clinici de longevitate din România
- Tudor Ionescu (CBRE): “Noaptea Companiilor e mai mult decât un târg de joburi – este o ocazie unică prin care angajatorii își pot prezenta povestea”
În sesiunile de prezentări, vor fi abordate tendințe legislative și fiscale la nivel internațional, principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, provocările fiscale ale anului 2023, digitalizarea administrației fiscale din România și implicațiile pentru contribuabili.
Se va discuta și despre: prețurile de transfer – aspecte practice, studii de caz și relevanța acestora în România, tendințe si raportări fiscale în linie cu reglementările internaționale, impozitul pe veniturile din salarii – venituri impozabile, venituri neimpozabile, deduceri, noile reglementări și atragerea și fidelizărea angajaților, E-Factura: obligații existente și preconizate. De la teorie la practică, E-Transport: provocările sistemului, obligații declarative, sancțiuni, controale, pârghii fiscale pentru monitorizarea comerțului online, principalele modificări în procedura de control fiscal intervenite prin OUG nr. 188/2022, servicii intragrup și recalificări fiscale.
Conferința va fi moderată de Mihaela Mitroi, Managing Partner, Global Tax Advise – GTA. Invitați la această ediție vor fi:
- Daniela Teodoru, Director General, ANAF – Direcția Generală Coordonare Control Fiscal
- Sia Nicoleta Jiru, Director, ANAF – Direcția Generală Coordonare Control Fiscal
- Miruna Enache, Partener, Liderul Diviziei de Asistență Fiscală în Tranzacții, EY Romania
- Theodor Artenie, Counsel, Head of Tax Romania, Noerr
- Georgiana Iancu, Partener, Liderul Departamentului de impozite indirecte, EY România
- Roxana Popa, Director, Servicii Fiscale, PwC România
- Cristina Săulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing
- Ștefan Mihărtescu, Managing Associate, Reff & Associates | Deloitte Legal
- Andrada Pleș, Tax Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
- Nilanjan Nag, Transfer Pricing Manager, PKF Finconta
- Iacob Buga, Dispute Resolution Manager, Dobrinescu Dobrev SCA
Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența in person va fi completată de cea virtuală, astfel că participanții pot interacționa chiar și online cu ceilalți invitați. Participarea la eveniment echivalează cu cinci ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali. Mai multe detalii despre agendă și tematică pot fi găsite aici sau la adresa office@business-mark.ro.
BusinessMark – events designed to make an impression!
- Un eveniment: BusinessMark
- EY România, Noerr, Cabot Transfer Pricing, PwC România, PKF Finconta, Dobrinescu Dobrev SCA
- : Camera Consultanților Fiscali, BRCC – British Romanian Chamber of Commerce
- SCS – Schinkel Conferințe Soluții
- : mediaTrust
- Parteneri media: AngajatorulMeu.ro, spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, Business Voice, spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorînRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Curierul Fiscal, Femei în Afaceri
DESPRE BUSINESSMARK – EVENTS DESIGNED TO MAKE AN IMPRESSION
Din 2013, a organizat 259 evenimente “concept propriu”, 121 proiecte de event management și 69 de evenimente online. A avut alături 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România. Își dorește să-și pună amprenta în viețile profesionale ale participanților, să producă un impact concret. Își propune să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și pentru a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele “concept propriu”, organizează evenimente construite pentru partenerii săi, evenimente gândite împreună cu ei și adaptate obiectivelor lor. BusinessMark este alături, pas cu pas, de cei aflați în căutarea unei echipe profesioniste, care să organizeze evenimente B2B. Ei conta pe experiența companiei în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție, și până la optimizarea eficientă a bugetului.