Adobe România ajunge la 1.200 de angajați și continuă creșterea organică prin atragerea de proiecte noi în centrul local de dezvoltare și cercetare 

În timp ce sectorul IT este marcat de discuții despre disponibilizări, Adobe România, cel mai mare centru din Europa al companiei, axat pe dezvoltarea de produse software, continuă să-și extindă echipa din România și să ofere oportunități atractive din punct de vedere salarizare și beneficii extrasalariale pentru specialiștii IT de toate nivelurile.

În această perioadă, obiectivul companiei este, pe lângă consolidarea poziției actuale de centru de excelență, să ofere celor peste 1.200 de angajați din România stabilitate și siguranța locului de muncă.

Focus pe susținere, stabilitate și cultură organizațională îndreptată spre angajat

În cei 18 ani de existență, biroul din România a crescut constant și a devenit cel mai mare centru din Europa al companiei, axat pe dezvoltarea de produse software. Echipele locale dezvoltă produse lider în segmentele lor, precum Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Experience Platform, Adobe Analytics sau Adobe Express și contribuie la dezvoltarea unor soluții de ultimă generație în domenii de interes, precum Inteligența Artificială (AI), Machine Learning (ML) și Product Development.

„Am crescut organic, mai accelerat sau mai lent, dar constant. Practic, de la 30 de angajați, acum 18 ani, am ajuns la 1.200 și continuăm să ne extindem. Motorul creșterii este alimentat de produsele Adobe a căror dezvoltare o aducem în România, iar în ultimii ani am atras produse strategice, precum cele dezvoltate de Adobe în zona AI – Firefly, Adobe Express sau GenStudio.

Lucrăm la produse inovatoare, avem parteneriate cu facultățile tehnice de renume din România, punem mare preț pe fericirea și satisfacția angajaților, iar toate aceste lucruri ne permit să atragem și să reținem talente, să creăm un loc de muncă în care angajații se simt apreciați și sunt motivați să inoveze constant. Le garantăm stabilitatea și securitatea jobului. Nu doar că nu am făcut concedieri, dar am crescut în permanență echipa din România”, spune Cris Radu (foto), VP of Engineering și Site Leader Adobe România.

În cei 18 ani de existență, biroul Adobe din România a crescut constant și a devenit cel mai mare centru din Europa al companiei, axat pe dezvoltarea de produse software.

Creștere organică prin diversificarea produselor dezvoltate local

În ultimii ani, centrul de dezvoltare și cercetare Adobe România a crescut constant, într-un ritm organic, prin crearea de echipe noi, care să contribuie la dezvoltarea mai multor produse Adobe cu impact global. Produse etalon ale Adobe, ca Firefly, Adobe Express, Adobe Experience Platform ori Adobe GenStudio sunt dezvoltate local.

Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, precum recompensarea financiară anuală pentru performanță prin acțiuni tranzacționabile pe bursă, dar și non-financiare. Beneficii de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, experiențe inedite la birou, decont pentru echipamente  sau abonamente sportive, zile libere, discounts & perks, dar și beneficii centrate pe wellbeing, completează oferta salarială a companiei. 

Grija față de angajați se extinde și către arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în acest program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.

Stabilitatea, criteriu de bază în alegerea unui job

Potrivit unui sondaj realizat de Boston Consulting Group, The Network, The Stepstone Group și eJobs.ro, stabilitatea locului de muncă a devenit un criteriu esențial în alegerea unui job pentru angajați la nivel global. Când vine vorba de alegerea unui job, în contextul actual al pieței muncii, marcat de incertitudine, siguranța jobului apare pentru prima dată pe pozițiile fruntașe în preferințele respondenților la sondaj.

„Traversăm o perioadă provocatoare pentru industria IT. Tot mai multe companii sunt nevoite să recurgă la disponibilizări – avem zilnic exemple recente din presa locală și internațională, situație ce afectează încrederea în siguranța locului de muncă. Securitatea jobului devine mai importantă ca oricând în alegerea unui angajator, completată, bineînțeles, de alte beneficii importante pentru angajați. Evitarea disponibilizărilor face parte din strategia noastră de a menține un mediu de lucru stabil, centrat pe angajat. Acordăm o importanță ridicată satisfacției la locul de muncă și asta dintotdeauna, și continuăm să creștem rata de retenție și să atragem talente prin pachete salariale performante și focus continuu pe wellbeing, dezvoltare profesională, dar și personală”, arată Cris Radu.

Detalii despre posturile vacante acum la Adobe România pot fi găsite aici.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share