Au deja cel mai important rol din viața lor. Dar au un loc și în echipa Provident: Ionel Bobolot, dirigintele de oficiu poștal

Ce au în comun un asistent medical, un profesor și un pompier? Lucrează și la Provident!

Și nu doar ei. Peste 1.500 de reprezentanți de vânzări ai Provident își împart dedicarea între două roluri. Ce nu împart însă deloc? Etica și responsabilitatea. Sunt adevărați profesioniști în toate rolurile lor și, mai ales, sunt dedicați oamenilor din jurul lor.

Prin rolul dublu pe care îl au, demonstrează că fiecare experiență și competență contează, indiferent de domeniul în care sunt aplicate. La final, toată lumea are de câștigat: comunitatea primește sprijin la pătrat, iar ei merită apreciere dublă.

Astăzi, te invităm să-l cunoști pe Ionel Bobolot, unul dintre oamenii din echipa Provident care “jonglează” cu succes între două cariere complet diferite. De cinci ani, Ionel este reprezentant de vânzări Provident. În paralel, lucrează și ca diriginte al unui oficiu poștal.

A intrat în echipa Provident printr-o întâmplare. O colegă de serviciu a primit o ofertă de a se angaja în companie, însă, în cele din urmă, a refuzat-o. Lui Ionel i s-a părut însă interesantă.

Era vorba despre o slujbă care presupunea, în primul rând, întâlniri și discuții cu oamenii din zona în care locuiește. I-a plăcut întotdeauna să comunice. Asta face oricum, zi de zi, din 2019, ca factor poștal, iar din 2022 ca diriginte al oficiului poștal din comuna Dragalina, județul Călărași.

Spre jobul de la Provident l-a atras și ideea de a lucra cu cifre. Are studii de contabilitate și, chiar dacă nu a profesat niciodată în acest domeniu, mărturisește că nu-l sperie deloc documentele și calculele. Dimpotrivă.

Iar cifrele spun că, în doar cinci ani, de când lucrează ca reprezentant de vânzări la Provident, Ionel Bobolot a dublat numărul de clienți. Pentru el, cele două roluri – cel de la Poștă și cel de la Provident – s-au îmbinat în mod natural. Chiar dacă vremurile s-au schimbat, iar tehnologia a câștigat tot mai mult teren în viețile noastre, un lucru s-a păstrat: poștașul este, încă, un membru important al comunității.

Cum și soția sa este factor poștal, Ionel este cunoscut în localitate, iar oamenii au încredere în el. „La început, nu știam prea multe despre Provident, dar am înțeles rapid că, pe lângă un venit suplimentar, îmi oferă și posibilitatea să-i ajut pe cei din jur. Le explic ce înseamnă un împrumut, cum funcționează și ce obligații implică. Este o responsabilitate mare și pentru mine să știu că mulți oameni din comunitatea noastră se bazează pe mine”, spune Ionel Bobolot.

Care este „rețeta” prin care reușește să-și facă treaba bine și la locul de muncă de la Provident, și la oficiul poștal? Principalul „ingredient” este o bună organizare a timpului, explică Ionel. „Nu am avut în niciun moment senzația că cele două joburi se suprapun, ci simt că ele se completează. Ambele sunt despre oameni, despre comunicare, și ambele sunt la fel de importante”.

Iar satisfacția că, din rolul de la Provident, poate fi de ajutor pentru oameni care, altfel, nu s-ar descurca din punct de vedere financiar, este neprețuită. Dintre clienții săi, cei mai mulți apelează la un împrumut ca să-și poată ține gospodăria pe linia de plutire – să cumpere lemne sau, mai nou, centrale pe gaz, de exemplu, dar și medicamentele de care au nevoie.

Ce le-ar spune Ionel celor care vor să i se alăture în echipa Provident, dar ezită să o facă? „Să aibă curaj. Rolul de reprezentant Provident este perfect pentru orice om căruia îi place să comunice, care vrea să ajute și să fie implicat în comunitate”.

Ce-i place cel mai mult la Provi? Simte că face parte dintr-o echipă unită, o echipă în care au venit colegi noi, dar nucleul a rămas același. Pentru Ionel, un aspect esențial pentru succesul Provident este implicarea managementului companiei, care sprijină echipa de la „firul ierbii” în fiecare pas al procesului de vânzare. În plus, Provident oferă venituri corecte și beneficii extrasalariale utile.

Articole din aceeași categorie
Total
0
Share